برنامه های آموزشی میردامادی ها در نوروز هم ادامه دارد

فعالیت های آموزشی و مشاوره ای دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد بعد از اسفندماه در تعطیلات نوروز هم انجام می شود.

با شروع تعطیلات مدارس در اسفندماه فایل های آموزشی دبیران واحد میرداماد برای استفاده دانش آموزان در کانال های اطلاع رسانی مدرسه قرار گرفت. همچنین دبیران مدرسه جزوه ها و حل تمرین ها را به صورت فایل برای دانش آموزان تهیه کرده و در اختیارشان قرار دادند.

از ۱۷ اسفندماه شنبه تا دوشنبه هر هفته کلاس های آنلاین برای میردامادی ها آغاز شد. این کلاس ها برای دانش آموزان هر سه پایه و با نرم افزار Adobe connect تشکیل شد و حضور همه دانش آموزان در آن اجباری بود. کلاس های آنلاین واحد میرداماد در بازه های یک ساعته از ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۶ در ۴ زنگ برگزار شد.

شرکت در آزمون های آنلاین برنامه دیگر میردامادی ها در اسفندماه بود. آن ها هر دوشنبه در آزمون آنلاین شرکت کردند. دانش آموزان بعد از هر آزمون پاسخ تشریحی آزمون و کارنامه ای مقایسه ای هم دریافت کردند.

ارائه هفته نامه درسی – تشریحی به دانش آموزان و پیگیری حل تمرین های آن توسط مشاورین آموزش و ارسال پاسخ تشریحی هفته نامه ها در کانال اطلاع رسانی مدرسه، برنامه دیگری بود که دانش آموزان در روزهای تعطیل در آن شرکت کردند.

در اسفندماه مشاورین هر سه پایه مدرسه به طور منظم با دانش آموزان و اولیاشان تماس گرفته و درباره مسائل درسی میردامادی ها صحبت کردند. مشاوران همچنین برای روزهای تعطیل به دانش آموزان برنامه مطالعاتی فردی و گروهی ارائه دادند تا میردامادی ها مطالعاتشان را با انگیزه و انرژی انجام دهند.

برنامه در تعطیلات نوروز هم به دانش آموزان واحد میرداماد ارائه شده است. همچنین در تمام روزهای نوروز جلسات آنلاین مشاوره ای و هدایت تحصیلی  توسط مشاورین آموزشی، کلاسهای درسی آنلاین و آفلاین و مسابقات فرهنگی و هنری برای میردامادی ها برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی