جلسه مشترک هیات موسس با مدیران مدارس ابتدایی برگزار شد

تاکید بر ارزیابی و ارتقاء کیفی مجتمع

جلسه مشترک هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی با مدیران مدارس مقطع ابتدایی، روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه برگزار شد.

در این جلسه که مدیر مجتمع و مسئول آموزش مقطع ابتدایی نیز در آن حضور داشتند، از زحمات علی اصغر معینی مدیر واحد نیاوران، هادی ربیعی مدیر واحد پاسداران و نجمه امرالهی مدیر واحد دخترانه تهرانپارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ قدردانی شد.

در ابتدای این جلسه، حاج حسن توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع با تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) به اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام اشاره کرد و افزود: «عدم توجه به تربیت صحیح انسان، در حقیقت آسیب رساندن به نفس خویش است.»

 وی انتظار اولیا را برای دریافت خدمات خوب در آموزش و پرورش فرزندان شان به حق دانست وتاکید کرد: «چشم اولیا به تلاش و تدبیر مناسب شما در زمینه تعلیم و تربیت است.» ایشان شکرگذاری به جهت توفیق خدمت در آموزش و پرورش نسل فردا را ضروری دانست.

توفیق حق: توجه به ارتقا نیروی انسانی مهم است

یاسر توفیق حق، عضو دیگر هیات موسس مجتمع با تشریح روند جدید اداره مجتمع برای کیفی سازی امور به اهمیت ارتقای نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: «برای خدمت رسانی بهتر باید به صورت مستمر به افزایش کیفیت همه فعالیت ها فکر کرد و مدام این روند را ارزیابی نمود. در این مسیر، توانمند سازی و ارتقای پرسنل نقش مهمی دارد. هیات موسس مجتمع از هیات مدیره خواسته است تا در دوره دو ساله جدید خود، شاخص های رشد کیفی مجموعه را تعیین و برای تحقق آنها به سرعت گام بردارد.»

یاسر توفیق حق با ابراز خوشحالی درخصوص جذب بهتر ورودی های جدید از زحمات افشین دانش نژاد، مسئول آموزش مقطع قدردانی کرد. وی خواستار توجه به بودجه ریزی و رعایت دقیق بودجه مصوب شد.

جوادزاده: برای ارتقای نام مجتمع برنامه ریزی کنید

در این جلسه، مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع، تکریم اولیا و دانش آموزان را مهم دانست و بر برنامه ریزی برای حفظ و ارتقای نام مجتمع تاکید کرد: «ارزیایی فعالیت های مدارس بر اساس شاخص های اعلامی، از اولویت های امسال مان است.»

وی حضور منظم مدیران در مدارس را مورد توجه قرار داد و درباره فوق برنامه ها (افتر اسکول) نکاتی را متذکر شد. «هماهنگی با برنامه های ابلاغی از طرف مجتمع، مهم و مورد انتظار است.»

 جوادزاده توجه به رعایت اخلاق را امری دائمی ذکر کرد و خطاب به مدیران گفت: «رویکرد اخلاق مدارانه، ارزیابی کارهای ماهانه و برنامه ریزی برای رشد شاخص ها را در اولویت برنامه های خود قرار دهید.»

دانش نژاد: خوبیم اما نیاز به ارتقا داریم

افشین دانش نژاد، مسئول آموزش مقطع ابتدایی در بخش دیگری از جلسه هیات موسس با مدیران مدارس ابتدایی گفت: «باید به هویت جمعی مان بها دهیم.» وی تصریح کرد: «فعالیت ها در مدارس ابتدایی خوب پیش می رود اما همواره نیاز به ارتقا داریم.» علی اصغر معینی، مدیر واحد نیاوران حضور حاج حسن توفیق حق در راس مجتمع و تفکر ارزشمند ایشان را هویتی مهم برای خانواده علامه طباطبایی دانست.

نجمه امرالهی، مدیر واحد تهرانپارس با ابراز خوشحالی از حضور در مجموعه بزرگ علامه طباطبایی گفت: «کیفی سازی فعالیت ها، راهبرد بسیار خوبی است.»

 هادی ربیعی، مدیر واحد پاسداران نیز با اشاره به برخی چالش ها در اداره مدرسه حضور افراد مناسب در جایگاه متناسب شان را ویژگی مهم مجتمع علامه طباطبایی ذکر کرد.

 

خبر جلسه سالانه هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی با مدیران مدارس متوسطه دوره دوم را در لینک زیر بخوانید.

هیات موسس: کیفیت فعالیت ها را افزایش دهید

اخبار پیشنهادی