با شروع سال تحصیلی 1403-1402

مدیر مجتمع به مدارس علامه طباطبایی رفت

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، دوشنبه، سوم مهر همزمان با آغازین روزهای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از مدارس مجتمع در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم بازدید کرد.

مدیر مجتمع صبح دوشنبه صبح با حضور در واحدهای نیاوران، پاسداران و تهرانپارس (ابتدایی)، میرداماد، فرمانیه، پاسداران (متوسطه دوره اول) و شریعتی و فرمانیه (متوسطه دوره دوم) ضمن بررسی روند آماده سازی و بازگشایی مدارس،  از زحمات مدیران و معلمان، مشاوران، مربیان و کادر اجرایی واحدها، قدردانی کرد.

جوادزاده همچنین با اهدای گلدانی به نشانه نشاط و رشد، برای همگی دست اندرکاران در سال تحصیلی جاری، آرزوی موفقیت کرد. وی با حضور در میان کادر اجرایی و دبیران حاضر، تلاش مضاعف ارکان مدرسه را برای رسیدن به اهداف مقرر، خواستار شد.

مدیر مجتمع، روز سه شنبه چهارم مهر نیز به واحدهای گلستان و آبشناسان رفت. امسال ۲۴۰۰ دانش آموز در مدارس ده گانه مجتمع تحصیل می کنند. همچنین ۵۰۰ نفر در بخش های مختلف مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

جوادزاده در پیام شروع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، که اول مهر منتشر شد «افزایش کیفیت آموزشی و سنجش آن» را از جمله اهداف امسال مجتمع علامه طباطبایی اعلام کرده بود: «شعار امسال مجتمع، ارتقاء کیفی مستمر در همه حوزه ها و ارزیابی دقیق آن است. بنابراین از همه ارکان مجتمع انتظار داریم برای تحقق این شعار کوشا باشند. هماهنگی و انسجام در عملکرد معلمان، مدیران، مشاوران، مربیان و کادر اجرایی مدراس با پشتوانه همراهی دانش آموزان و حمایت خانواده های عزیزمان لازمه این حرکت است.»

برای دیدن عکس بازدیدها، اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی