تشریح انتظارات مدیر مجتمع در پیام آغاز سال تحصیلی جدید

برنامه ها و اهداف مدارس علامه در سال تحصیلی جدید چیست؟

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، در پیامی به مناسبت اول مهر و آغاز سال تحصیلی، برخی اهداف و برنامه های اجرایی مجتمع برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را برشمرد. متن پیام ایشان به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دانش آموزان عزیز مدارس علامه طباطبایی، به مدرسه خوش آمدید. امسال سی و یکمین سال تحصیلی مجتمع علامه طباطبایی است. من هم وارد سی و یکمین سال خدمتم در آموزش و پرورش شده ام. هنوز هم وقتی اول مهر می آید، تازه می شوم. در اولین روز ماه مهر ۱۴۰۲، طراوت و اشتیاق، میهمان خانه هایمان شده است.

این روزها همچنین، با سالگرد دفاع مقدس عجین شده است. هم اینجا مایلم از رشادت ها و فداکاری های رزمندگان دفاع مقدس، شهدا، جانبازان و ایثارگران رشیدمان یاد کنم و خاطره معلمان شهیدمان را گرامی بدارم. شهدا، آموزگاران واقعی ما هستند.

در راستای اهداف تعیین شده در هیات مدیره مجتمع برای نظارت بیشتر و ارزشیابی مستمر عملکردها، بازدیدهای دوره ای مدیر مجتمع از مدارس تابعه، امسال نظم و شکل بهتری خواهد یافت.

افزایش کیفیت آموزشی و سنجش آن، از جمله اهداف امسال ماست. برای کمک به این هدف، کتب کمک آموزشی مجتمع نیز در حال بازنگری است که به مرور ارائه می شود. تابستان امسال برای اولین بار در آزمون جامع، گزارش تحلیلی و مقایسه ای آزمون، آماده و توزیع شد. این روند برای آزمون های میان ترم، ترم و سایر آزمون های جامع ادامه خواهد داشت.

در بخش پژوهشی، همراه با تحولات علمی و تکنولوژی، دو رشته جدید اینترنت اشیا و اپلیکشن سازی را به برنامه های تحصیلی اضافه کرده ایم. بنابراین دانش آموزان، امسال از میان هشت رشته پژوهشی، می توانند یک رشته را انتخاب نمایند و مهارت بیاموزند.

امسال سال پر شوری برای فعالیت های فرهنگی و پرورشی خواهد بود. برنامه ریزی شده است تا برای اولین بار بعد از دوره کرونا، همه مسابقات فرهنگی مدارس از جمله جشنواره قرآنی بهشت انس و جشنواره موسیقی همساز بصورت حضوری و با کیفیت بهتر برگزار شود.

شعار امسال مجتمع، ارتقاء کیفی مستمر در همه حوزه ها و ارزیابی دقیق آن است. بنابراین از همه ارکان مجتمع انتظار داریم برای تحقق این شعار کوشا باشند. هماهنگی و انسجام در عملکرد معلمان، مدیران، مشاوران، مربیان و کادر اجرایی مدراس با پشتوانه همراهی دانش آموزان و حمایت خانواده های عزیزمان لازمه این حرکت است.

امسال اگر از دانش آموزان عزیزمان یک خواسته داشته باشم؛ اینست: تلاش کنید، تلاش کنید و بیشتر تلاش کنید. آنوقت پایان سال، موفقیت تان را جشن بگیرید.

مصطفی جوادزاده

مدیر مجتمع علامه طباطبایی»

اخبار پیشنهادی