از بازدید علمی تا کلاس های رفع اشکال و آزمون آزمایشی کنکور

بازار گرم برنامه های علمی- آموزشی در واحد شریعتی

بازدید علمی به مناسبت روز دانش آموز، برگزاری کلاس های رفع اشکال قبل از امتحانات میان ترم و شرکت در آزمون آزمایشی آمادگی کنکور، از جمله برنامه های علمی، آموزشی واحد شریعتی در نیمه اول آبان بود.

دانش آموزان برتر رشته تجربی واحد شریعتی، این هفته بعنوان سفیران سلامت به بیمارستان سینا رفتند. آنها ضمن بازدید از بخش های مختلف درمانی، جراحی و ریکاوری بیمارستان، با روند فعالیت ها در این مرکز درمانی آشنا شدند. همچنین در یک جلسه صمیمی با رئیس بیمارستان سینا شرکت کردند.

برنامه های آموزشی واحد شریعتی، همزمان با ایام امتحانات میان ترم اول، قوت گرفته است. دانش آموزان پایه دهم و یازدهم واحد شریعتی، روزهای پنج شنبه درکلاس های فوق العاده ی رفع اشکال دروس شیمی و  هندسه شرکت می کنند تا با آمادگی بیشتری در امتحانات حضور یابند.

پایه دوازدهمی ها هم، یک روز پیش از آزمون آمادگی کنکور گزینه دو، در یک آزمون آزمایشی شرکت می کنند. این آزمون آزمایشی از سوالات سال‌های گذشته و با شرایط و سرفصل های منطبق با بودجه بندی درسی شان برگزار می‌شود. پس از آزمون آزمایشی نیز، دانش‌آموزان با حضور و کمک فارغ‌ التحصیلان رتبه برتر کنکور، به بررسی و رفع اشکال سوالات می‌پردازند.

مجید نیک دهقان، مدیر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی- واحد شریعتی، پیش از این در گفت و گو با به وب سایت «مجتمع علامه طباطبایی» گفته بود: « با توجه به تغییرات کنکور، امسال نقش آموزش تشریحی دروس بسیار پررنگ خواهد بود. در همین راستا، پانسیون ها و اردوهای مطالعاتی از پایه دهم برای دانش آموزان شروع شده است. در این برنامه ها، از رتبه های برتر کنکور سال های قبل واحد شریعتی دعوت می کنیم تا برای رفع اشکال دانش آموزان به مدرسه بیایند. دانش آموزان وقتی فردی را ببینند که یک یا دو سال پیش روی همین نیمکت ها بوده و الان در بهترین دانشگاه های کشور درس می خواند، انگیزه مضاعفی برای درس خواندن می گیرند.»

اخبار پیشنهادی