اولین جلسه انجمن اولیاء واحد میرداماد برگزار شد

اولین جلسۀ اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با مدیر و کادر اجرایی مدرسه، چهارشنبه ۲ آبان ماه برگزار شد. در این جلسه آقایان «ادیب»، «سبزعلی» و «صالحی» و خانم ها «ایران نژاد» و «قاسمی نژاد» به عنوان اعضای جدید انجمن اولیاء واحد میرداماد در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ حضور داشتند.

موضوع اولین جلسه انجمن، بررسی برنامه های مدرسه در آبان و آذر سال جاری بود.

رای گیری برای انتخاب اعضای جدید انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد ۱۷ مهرماه در سالن شهید مفتح برگزار شد. در این جلسه، رییس انجمن اولیاء سال قبل مدرسه گزارشی از فعالیت های انجام شده به خانواده ها ارائه داد. سپس کاندیدای عضویت در انجمن، به معرفی خود و تشریح نظراتشان درباره مدرسه پرداختند.

اولین جلسه آموزش خانواده برای اولیاء واحد میرداماد، همزمان با روز انتخاب اعضای انجمن اولیاء و مربیان، برگزار شد. موضوع این جلسه ویژگی های دوران نوجوانی در دانش آموزان بود. در بخش پایانی این برنامه، یکی از دانش آموزان مدرسه به قطعه موسیقی به صورت تکنوازی برای اولیاء اجرا کرد.

«دارا امانی» مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد درباره برگزاری انتخابات انجمن اولیاء و مربیان گفت: «از چند روز قبل از برگزاری انتخابات انجمن، بخشی از اهداف انجمن های اولیاء و مربیان مدارس را در کانال های اطلاع رسانی مدرسه منتشر کزدیم تا خانواده ها بیشتر با این نهاد آشنا شوند. به هر مقدار که همکاری مدرسه و اعضای انجمن بیشتر باشد، فعالیت های مدرسه دقیق تر اجرا خواهد شد. بنابراین از اعضای جدید انجمن درخواست دارم که ارتباط موثری هم با خانواده ها و هم با مدرسه داشته باشند.»

اخبار پیشنهادی