اهدای جوایز برندگان چهارمین دوره جام جهانی

برندگان چهارمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران، جوایزشان را دریافت کردند. «آرمین جمالی» دانش آموز پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی با دریافت یک کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان، کاپ جام جهانی و لوح تقدیر نفر اول مسابقات امسال شد. نفرات دوم، سوم و چهارم هم به ترتیب مبالغ هشتصد هزار تومان، پانصد هزار تومان و سیصد هزار تومان به همراه لوح تقدیر دریافت کردند.

بیش از ۱۵۰ بازی آنلاین 

چهارمین دوره مسابقات جام جهانی با بیش از ۱۵۰ بازی آنلاین، به پایان رسید. دانش آموزان برای شرکت در این دوره از مسابقات، از نیمه دوم اردیبهشت ماه در سایت ircgs.com  ثبت نام کردند. مسابقات امسال هم، به صورت آنلاین، با کنسول ps4 و بازی فیفا ۲۱ برگزار شد.

در مرحله مقدماتی در تاریخ ۷ و ۸ مرداد، دانش آموزان به گروه های ۴ نفره دسته بندی شدند و از هر گروه چهار نفره، دو نفر به مرحله بعد صعود کردند. مراحل حذفی، رده بندی و فینال مسابقات، ۱۴ و ۱۵ مرداد برگزار شد و «آرمین جمالی» به عنوان قهرمان این دوره معرفی شد.

نفرات دوم، سوم و چهارم این دوره از مسابقات هم به ترتیب، «پارسا شاطری»، «مهدی شاهباغی» و «ایلیا علی اکبرزاده» از واحد آبشناسان بودند.

اخبار پیشنهادی