افتتاح المپیاد ورزشی تهرانپارسی ها

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس ۱ آبان ماه، به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح شد. المپیاد در رشته های ورزشی طناب کشی برای تمامی پایه ها، آمادگی جسمانی در پایه های چهارم، پنجم و ششم و فوتسال در پایه پنجم برگزار می شود.

در مراسم افتتاحیه این رقابت ها، معلم ورزش مدرسه دقایقی درباره اهمیت ورزش برای دانش آموزان صحبت کرد، سپس به معرفی رشته ها پرداخت. اجرای دکلمه ورزشی توسط «مبینا وحدانی» از پایه پنجم، خواندن سرود دسته جمعی، انجام حرکات نمایشی ورزشی توسط دانش آموزان و برگزاری مسابقه طناب کشی، از دیگر بخش های این مراسم بود.

فرمیسک نظری، معلم ورزش واحد تهرانپارس درباره اهداف برگزاری المپیاد درون مدرسه ای می گوید: «افزایش قوای حرکتی، هماهنگی و انعطاف پذیری جسمانی دانش آموزان، از اهداف المپیاد ورزشی است. همچنین تیم های برتر این مسابقات در رقابت های ورزشی درون مجتمع و منطقه ای شرکت خواهند کرد. ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان سنین دبستان هم در این مسابقات مدنظر مدرسه است.»

دانش آموزان تهرانپارسی در این مسابقات علاوه بر رقابت با هم مدرسه ای هایشان، در رشته های آمادگی جسمانی و فوتسال، آموزش هم می بینند.

اخبار پیشنهادی