اعلام نتایج المپیاد ورزشی درون مدرسه ای واحد پاسداران

نتایج المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در چهار رشته اعلام شد. در این مسابقات همه دانش آموزان واحد پاسداران در قالب تیمهای مختلف ورزشی حضور داشتند و از چهارشنبه ۲۰ دی ماه به مدت ۲ روز با هم مسابقه دادند.

در رشته شطرنج و در پایه هفتم «امیرعلی بهرام همدانی»، «سروش قربانی» و «نیما نیک نژاد» به ترتیب اول تا سوم شدند. در مسابقات مشترک پایه های هشتم و نهم نیز «امیرپارسا خسروشاهی» از پایه نهم، «حسین رمضانی» از پایه هشتم و «امیرعلی عشقی» از پایه نهم رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

در تنیس روی میز از پایه هفتم«رایکا ذوالفقاری»، «ایلیا صالحی» و «پارسا اسمعیلی» رتبه های برتر را کسب کردند. در پایه هشتم و نهم هم «محمد تقیان پور» از پایه نهم، «سامان فتاحی» و «کسروی خسروی پور» هر دو از پایه هشتم اول تا سوم شدند.

در مسابقات والیبال تیمهای پایه نهم، هشتم و هفتم به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در بسکتبال هم تیم پایه هفتم اول شد و تیم پایه هشتم به مقام دوم رسید.

مسابقات ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در مجموعه ورزشی سازمان صنایع دفاع(ساصد) برگزار شد.

گفتنی است فینال مسابقات شنا و فوتسال در هفته جاری برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی