اعلام تغییرات بودجه بندی آزمون جامع اسفند

معاونت آموزشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در اطلاعیه شماره ۹ اعلام کرد به علت تغییر تاریخ برگزاری آزمون جامع اسفند ماه دبیرستان های دوره اول، از دوشنبه ۲۷ اسفند به شنبه ۱۸ اسفند، بودجه بندی برخی دروس تغییر پیدا کرد.

براساس اطلاعیه معاونت آموزشی در بودجه بندی پایه هفتم، در درس علوم، فصل ۱۰ تا صفحه ۸۶ «حذف» شده و سوالات از فصل های ۳، ۴، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۳ و ۱۴ طرح می شوند. بودجه بندی درس ریاضی بدون تغییر تا صفحه ۷۵ (ابتدای مساحت جانبی و کل) خواهد بود.

در پایه هشتم و در درس علوم، بودجه بندی بدون تغییر از فصل های ۲، ۳ ( صفحه ۲۵ تا ابتدای ایزوتوپ)، ۶، ۷، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ است. بودجه بندی درس ریاضی که پیش از این تا صفحه ۱۰۹ (ابتدای جذر تقریبی) بود با کاهش ۹ صفحه ای به پایان فصل ۶ (صفحه ۱۰۰) تغییر پیدا کرد.

بودجه بندی پایه نهم تنها در درس ادبیات فارسی تغییر کرده است. بر این اساس سوالات درس ادبیات فارسی تا آخر درس ۱۴ طرح می شوند. پیش از این کل کتاب به عنوان بودجه بندی درس فارسی پایه نهم در آزمون جامع اسفند ماه معرفی شده بود. در جدول زیر بودجه بندی آزمون جامع اسفند را مشاهده می کنید.

این چهارمین آزمون هماهنگ مجتمع علامه طباطبایی ویژه دانش آموزان دبیرستان دوره اول است. آزمون هماهنگ بعدی در اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی