اعلام آیین نامه مسابقات پاسدارانی ها

آیین نامه برگزاری مسابقات المپیک ورزشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران، سه شنبه ۳ آبان ماه اعلام شد.

«آقای سبحانی» مسئول فرهنگی واحد پاسداران درباره آیین نامه برگزاری مسابقات می گوید: «المپیک ورزشی پاسدارانی ها، در رشته های فوتسال، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، دو سرعت، مچ اندازی، دارت، بدمینتون، شطرنج، طناب کشی و فوتبالدستی برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد. این آیین نامه را در ۶ بند آماده کردیم تا شیوه برگزاری المپیک ورزشی و قوانین برای دانش آموزان مشخص باشد. تشکیل تیم ها بر اساس کلاس بندی دانش آموزان در پایه های مختلف، منحصر کردن فعالیت دانش آموزان تنها در یک رشته فردی و یک رشته تیمی، الزام به شرکت در هر کدام از رشته ها برای تنها دو تیم یا دو گروه از هر کلاس و برگزاری مسابقات انتخابی کلاسی در صورت وجود داوطلبین بیشتر از حد اعلام شده در آن رشته از بندهای مسابقات المپیک ورزشی واحد پاسداران است.»

به گفته مسئول فرهنگی پاسدارانی ها با ثبت نام دانش آموزان، این المپیک ورزشی نیمه اول آبان ماه آغاز می شود: «تاریخ دقیق برگزاری المپیک را به زودی با اتمام ثبت نام دانش آموزان اعلام می کنیم اما برگزاری این مسابقات قطعا از نیمه اول آبان ماه شروع می شود. برای ثبت نام هم دانش آموزان کافی است نام و رشته ای که می خواهند در این المپیک، شرکت کننده آن باشند را به نماینده ورزشی کلاسشان اعلام کنند. بعد از برگزاری مسابقات هم نفرات برتر هر رشته علاوه بر مدال، از سیستم امتیاز دهی نظام تشویق، امتیاز می گیرند.»

افتتاح مسابقات المپیک ورزشی پاسدارانی ها سه شنبه ۲۶ مهر به مناسبت روز تربیت بدنی، در جلسه ای با موضوع تقدیر از دبیران ورزش مدرسه انجام شد.

 

 

اخبار پیشنهادی