اعضای انجمن دبیرستان دوره اول واحد گلستان معرفی شدند

انتخابات انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان چهارشنبه ۱۲ مهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کادر اجرایی مدرسه، والدین دانش آموزان و دکتر جاوید رئیس انجمن منطقه ۵ برگزار شد، اعضای جدید انجمن اولیاء و مربیان انتخاب شدند. طبق آرا، آقایان قیسی و ملک جانی و خانم ها اعلمی، یاراحمدی و خانلرپور به عنوان اعضای اصلی انجمن، و آقای طالقانی و خانم غلامی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
پیش از برگزاری انتخابات حجت حضرتی مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان قسمتی از قوانین انضباطی مدرسه را تشریح کرد. وی از والدین خواست در انجام امور دبیرستان همیار مدرسه باشند زیرا هدف خانواده و مدرسه در تربیت دانش آموزان موفق یکسان است.

حضرتی گفت: «برای تربیت مناسب دانش آموزان دو رکن خانواده و مدرسه در کنار هم باشند و نماد این همکاری، انجمن های اولیاء و مربیان هستند.»
همچنین دکتر جاوید رئیس انجمن منطقه ۵ آموزش و پرورش با بیان اینکه انجمن ها اهمیت فراوانی دارند گفت: «نباید تصور کرد انجمن اولیا و مربیان صوری است. انجمن و مدرسه در تعامل با یکدیگر باید خواسته های خود از طرف مقابل را مطرح کرده و نظرات یکدیگر را بشنوند.»
در این مراسم خانم میرجعفری، رئیس انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی گذشته در سخنانی به تشریح اجمالی فعالیت های انجمن پرداخت و ابراز امیدواری کرد انجمن امسال بتواند کمک و مشاور خوب برای مدیریت دبیرستان باشد.
در این مراسم از اعضای سال گذشته انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی