اعضای انجمن اولیاء و مربیان واحد آبشناسان مشخص شدند

اعضای جدید انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی با رای اولیاء دانش آموزان، انتخاب شدند. رای گیری برای انتخاب اعضای جدید انجمن واحد آبشناسان ۱۸ مهرماه برگزار شد.

در این انتخابات ۲۹ نفر کاندیدا بودند و در نهایت با رای اولیاء، خانم «زهرا دانش مهر» به عنوان رییس انجمن اولیاء و مربیان مدرسه در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ انتخاب شد. آقایان «محمد رضا کبیران»، «علیرضا آذری»، «نیما فرزان» و «مهدی اعتمادی» و خانم ها «رایحه برقعی»، «مریم میرحسینی»، «الهام اسدآبادی» و «شیما آراء» دیپر اعضای انجمن واحد آبشناسان هستند. در این جلسه همچنین خانم «مهدیه جعفری» و آقای «محمد شفیعیان» نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انجمن، پل ارتباطی مدرسه و خانواده ها است

«محسن ایرجی» مدیر واحد آبشناسان در ابتدای این جلسه، درباره نقش و جایگاه انجمن های اولیاء و مربیان در طراحی و اجرای برنامه های گفت: «بسیاری از برنامه هایی که در مدرسه اجرا می شود، به کیفیت و کمیت تعامل اعضای انجمن اولیاء و مربیان با مدرسه بستگی دارد. انجمن، پل ارتباطی بین خانواده ها و مدرسه است و هرقدر این ارتباط موثرتر باشد، نتیجه آن در آموزش و پرورش دانش آموزان مشخص خواهد شد.»

«مدرسه و اعضای انجمن، باید برای اهداف مشترک همکاری داشته باشند.» زهرا دانش مهر، رییس انجمن اولیاء و مربیان واحد آبشناسان در سال تحصیلی جدید، با بیان این مطلب گفت: «اگر اعضای انجمن ارتباط خوبی با خانواده ها داشته باشند، برنامه های مختلف مدرسه با هماهنگی بیشتر انجام خواهد شد و سطح آموزش و پرورش دانش آموزان ارتقاء پیدا می کند.»

اخبار پیشنهادی