اسامی پذیرفته شدگان پایه هفتم واحد آبشناسان اعلام شد

متقاضیان ثبت نام پایه هفتم در واحد آبشناسان می توانند با مراجعه به بخش سامانه ثبت نام سایت مجتمع از وضعیت قبولی خود مطلع شوند.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «متقاضیان ثبت نام پایه هفتم در واحد آبشناسان می توانند با مراجعه به بخش سامانه ثبت نام سایت مجتمع از وضعیت قبولی خود مطلع شوند».
در این اطلاعیه آمده است: «خانواده هایی که فرزندشان در مصاحبه مدارس فوق شرکت کرده اند می توانند با همان نام کاربری و رمز عبور که در اختیار دارند وارد سامانه ثبت نام شوند و در بالای صفحه وضعیت پذیرش خود را مشاهده کنند.»
اولیاء دانش آموزان با ورود به صفحه شخصی دانش آموزشان در سامانه ثبت نام با سه پیغام متفاوت مواجه می شوند. بنابر اطلاعیه ستاد ثبت نام، خانواده هایی که دانش آموزشان در مصاحبه حضوری مدارس علامه طباطبایی پذیرفته شده است این پیغام را مشاهده خواهند کرد: «ضمن تبریک قبولی فرزندتان در مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، به اطلاع می رساند حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده با شما برای انجام فرآیند ثبت نام تماس گرفته خواهد شد. عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود. حضور دانش آموز نیز الزامی است.»
بر اساس اطلاعیه ستاد ثبت نام، اولیاء دانش آموزانی که فرزندشان بعنوان ذخیره پذیرفته شده است در صفحه شخصی خود در سامانه ثبت نام با چنین پیغامی مواجه می شوند: «اولیاء گرامی؛ دانش آموز شما بعنوان ذخیره پذیرفته شده است که پس از پایان مهلت ثبت نام برای قبول شدگان قطعی، در صورت وجود ظرفیت، با شما تماس گرفته خواهیم گرفت.»
بنابر اطلاعیه ستاد ثبت نام، گروه سومی که فرزندشان در مصاحبه مدارس علامه طباطبایی شرکت کرده اند این پیغام را خواهند دید: «اولیاء گرامی؛ ضمن تشکر از همراهی و اعتماد شما، عدم پذیرش فرزند عزیزتان در مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، فقط به دلیل محدودیت ظرفیت می باشد و این موضوع به معنی عدم شایستگی فرزند شما نیست.»
ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی با توصیه به خانواده ها برای پرهیز از تماس های غیر ضروری تاکید کرده است: «صرفا در صورتیکه هیچ یک از سه پیغام فوق در صفحه شخصی دانش آموز، در سامانه ثبت نام، اعلان نشده باشد خانواده دانش آموز می تواند با کارشناسان ستاد ثبت نام تماس بگیرد.»
پیش از این اسامی پذیرفته شدگان دبیرستان های پسرانه دوره اول واحدهای میرداماد، فرمانیه، گلستان و دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی- واحد پاسداران اعلام شده بود. 
در پایان این اطلاعیه تصریح شده است که نتایج پذیرش در پایه هفتم واحد پسرانه پاسداران در روزهای آتی قابل مشاهده خواهد بود.
متقاضیان برای ورود به سامانه ثبت نام اینجا کلیک کنند.

اخبار پیشنهادی