از پایگاه تابستانی پاسدارانی های دوره اول چه خبر؟

هفته اول پایگاه تابستانی برای دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران با برنامه های متنوعی از جمله اردوی مجموعه ورزشی خلیج فارس همراه بود.

هفته اول پایگاه تابستانی برای دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران با برنامه های متنوعی از جمله اردوی مجموعه ورزشی خلیج فارس همراه بود. پایگاه تابستانی برای پاسدارانی ها به طور رسمی از ۲۳ تیرماه آغاز شد و سه روز قبل از آن در تاریخ ۲۰ تیر اردوی دوستی برای دانش آموزان پایه هفتم برگزار شد. دانش آموزان تازه وارد پایه هفتم واحد پاسداران در این اردو به همراه کادر اجرایی مدرسه به لواسان رفتند و با همکلاسی های جدید خود آشنا شدند.

پایگاه تابستانی برای دانش آموزان واحد پاسداران با زنگ ورزش آغاز شد. پاسدارانی ها به همراه معلمان ورزش خود به ورزشگاه ساصد رفتند. فوتبال، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز رشته های ورزشی هستند که برای دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران در پایگاه تابستانی در نظر گرفته شده است.

دانش آموزان واحد پاسداران یکشنبه ها در کلاس درس حاضر می شوند. در هفته ای که گذشت پاسدارانی ها با معلمان جدید خود در درس های مختلف آشنا شدند.

دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران دوشنبه ۲۲ تیر به اردو رفتند. پاسدارانی ها در این روز به مجموعه ورزشی خلیج فارس رفتند و ماشین برقی و سورتمه سوار شدند و پینت بال بازی کردند.

پاسدارانی ها در طول پایگاه تابستانی، روزهای سه شنبه در کلاسهای پژوهشی شرکت می کنند. نانو، هوافضا، رباتیک، برنامه نویسی و نجوم از کلاسهایی است که دانش آموزان هفته گذشته در آن شرکت کردند و با سرفصل های هر درس آشنا شدند. پایگاه تابستانی بهترین فرصت برای پاسدارانی ها است که در رشته های پژوهشی مطالب مفیدی یاد بگیرند.

اخبار پیشنهادی