آثار دانش آموزان به منطقه آموزش و پرورش ارسال شد

اردیبهشت، ماهِ اردویی تهرانپارسی ها

مرحله اول مسابقات قرآنی بهشت انس و جشنواره موسیقی همساز فروردین ماه در دبستان دخترانه علامه طباطبایی- واحد تهرانپارس برگزار شد.

در دو هفته ابتدایی سال ۱۴۰۲، آثار ارسالی دانش آموزان واحد تهرانپارس به جشنواره موسیقی همساز بررسی و برای شرکت در مرحله بعدی به ستاد مجتمع علامه طباطبایی ارسال شد. همچنین مرحله نخست جشنواره قرآنی بهشت انس در این واحد آموزشی برگزار شد. جشن میلاد امام حسن (ع) و عکس یادگاری از دیگر برنامه های واحد تهرانپارس در فروردین ماه بود.

جشن نوروز، ارسال آثار دانش آموزان به منطقه

شورای مدرسه، اسفندماه نیز، برنامه های شادی برای دانش آموزان تدارک دیده بود تا بچه ها با روحیه بهاری به استقبال نوروز بروند. برگزاری جشن نوروز با تکیه بر آموزش آداب و رسوم نوروز و اجزاء سفره هفت سین،  برگزاری جشن نیمه شعبان و اهداء هدایا به بچه ها از جمله برنامه های واحد تهرانپارس پیش از نوروز بود. پس از نوروز نیز آثار نقالی و قصه گویی دانش آموزان برای شرکت در مسابقات منطقه ای، به ستاد منطقه آموزش و پرورش ارسال شد.

اردیبهشت، ماه اردو

اردیبهشت برای تهرانپارسی ها، ماه اردوهای متنوع است. پیش دبستانی ها و کلاس اولی ها ۴ اردیبهشت ماه به تور تفریحی، آموزشی «دکتر لند» می روند با شغل پزشکی و وسایل مختلف مورد استفاده پزشکان آشنا شوند. سه شنبه ۵ اردیبهشت هم دانش آموزان پایه های پنجم و ششم به باغ کتاب می روند. اردوی تفریحی پایه دوم و سوم هم ۶ اردیبهشت برگزار می شود. آنها در این روز به سینما می روند.

اخبار پیشنهادی