اردوی پژوهشی درون مدرسه ای دختران علامه ای برگزار شد

اولین اردوی پژوهشی – تفریحی درون مدرسه ای دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم، یکشنبه ۲۹ مهرماه در این اردو شرکت کردند. انجام پروژه پژوهشی نجات تخم مرغ، شرکت در بازی های گروهی و صرف ناهار از مهمترین برنامه های این اردو بود.

دختران علامه ای بعد از صرف صبحانه به گروه های مختلف تقسیم شده و در کلاس های تئوری پژوهشی شرکت کردند. دانش آموزان در این کلاس ها آموزش اصول ساخت سازه ای را یاد گرفتند که بتواند تخم مرغی را از ارتفاع به سلامت به زمین برساند.

در ادامه ارزشیابی هایی نیز از دختران علامه ای به عمل آمد. بخشی از این ارزشیابی ها توسط خود دانش آموزان انجام شد و نتایج آن، روحیات هر فرد و میزان کسب مهارت او در درس های پژوهشی را مشخص کرد. از نتایج این ارزشیابی در اردوهای پژوهشی آینده دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران استفاده خواهد شد.

دختران علامه ای در نهایت پروژه پژوهشی نجات تخم مرغ را انجام دادند و بهترین گروه ها، توسط معلمان و اساتید دروس پژوهشی انتخاب شدند.

بخش پایانی این اردوی درون مدرسه ای انجام بازی های گروهی بود که با هدف تمرین کارگروهی و مسئولیت پذیری دانش آموزان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی