«اردوبهشت» میردامادی ها آغاز شد

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از ۱۰ تیرماه در برنامه های پایگاه تابستانی شرکت می کنند. پایگاه تابستانی میردامادی ها با عنوان «اردوبهشت» تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

پایگاه تابستانی برای هفتمی ها، با برگزاری جلسه مشترک کادر مدرسه با اولیا دانش آموزان آغاز شد. آشنایی اولیا با مدیر و کادر اجرایی و بیان برنامه های واحد میرداماد توسط معاونان آموزشی، فرهنگی و انضباطی مدرسه، از موضوعات این جلسه بود. تعیین سطح زبان دانش آموزان هم در روز نخست پایگاه تابستانی انجام گرفت.

دانش آموزان پایه هفتم، دو شنبه دوازدهم تیرماه به اردوی دوستی رفتند. این اردو در مجموعه فرهنگی ورزشی آفتاب فرمانیه برگزار شد. انجام فعالیت های ورزشی مانند شنا در استخر روباز، پینت بال، فوتسال، والیبال و بسکتبال و پذیرایی ناهار، از برنامه های اردوی دوستی هفتمی ها بود.

۲ روز درس، ۱ روز تفریح

کلاس های آموزشی دانش آموزان پایه هفتم هر هفته شنبه ها و یکشنبه ها برگزار می شود و دوشنبه ها هم روز اردو در نظر گرفته شده است. هفتمی ها در ۲ روز آموزشی شان، در کلاس های ریاضی هفتم، ریاضی جمع بندی ششم، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و کلاس های پژوهشی شرکت می کنند.

پایگاه تابستانی برای دانش آموزان پایه های هشتم و نهم به مدت ۶ هفته از هفدهم تیر تا بیست و پنجم مرداد برگزار خواهد شد. این دانش آموزان یکشنبه ها و سه شنبه ها در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و دوشنبه ها به اردو می روند.

ریاضی پایه هفتم و هشتم، فیزیک، شیمی، زبان و پژوهش از جمله کلاس های میردامادی ها در تابستان است.

ورزش، اردو و تفریح در تابستان

میردامادی ها در پایگاه تابستانی، روزهای دوشنبه به سالن ورزشی و اردوهای تفریحی می روند. برگزاری مسابقات دارت، فوتبال دستی، منچ و مار پله در زنگ های تفریح، برنامه مسابقه اسکیدو، روبیک و عکاسی  و برگزاری المپیاد ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، پینگ پنگ و بسکتبال، از برنامه های تفریحی میردامادی ها در تابستان است.

اردوهای کارتینگ آزادی، شهربازی ارم، برج میلاد و استخر هم در طول پایگاه تابستانی برای دانش آموزان هر سه پایه در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی