ارائه هنر دست میردامادی ها برای علامه ای ها

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد دست سازه های هنری خود را در فضای مجازی عرضه می کنند.

«حمید قصری» معاون فرهنگی واحد میرداماد درباره چگونگی شکل گیری ایده این برنامه گفت: «به خاطر شرایط ویژه ای که در آن قرار داشتیم، در این تابستان امکان برگزاری اردوهای هر ساله مان را نداشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم با طراحی کلاس های مهارتی، خلاء اردوی تابستانی را برای دانش آموزان پر کنیم. در این کلاس ها مهارت های مختلفی به دانش آموزان آموزش داده شد. مثلا در پایه هفتم، کاردستی فانتزی، در پایه هشتم سفال و در پایه نهم سوخته کاری روی چوب.»

قصری همچنین درباره نحوه عرضه این محصولات و چگونگی قیمت گذاری این اقلام گفت: «دست سازه های دانش آموزان در سایت alamehshop.ir که به صورت تخصصی برای این کار ایجاد شده، معرفی می شود. درباره قیمت گذاری این محصولات مشاوره هایی به دانش آموزان می دهیم. اما حرف آخر را خودشان می زنند. البته دانش آموزانی هم هستند که نمی خواهند محصولاتشان را بفروشند که ما در نمایش آثار این دانش آموزان در سایت، پیام عدم موجودی را بر آن ها می زنیم.»

کلاس های هنری میردامادی ها با شروع سال تحصیلی به صورت آنلاین و در کانال های اطلاع رسانی مدرسه برگزار می شود. دانش آموزان با استفاده از محتوای منتشر شده در این کانال ها سطح مهارتی شان را در رشته های مختلف هنری افزایش می دهند.

اخبار پیشنهادی