در پیام اول مهر عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی مطرح شد

ارائه راهکارهای عملی برای یک سال تحصیلی موفق

یاسر توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در پیامی به مناسبت اول مهر و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ به راهکارهای عملی برای داشتن یک سال تحصیلی موفق اشاره کرده است. متن پیام ایشان به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز با صدای زنگ مدرسه، سی و یکمین سال تحصیلی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آغاز شد. سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر دانش آموزان و خانواده های عزیز، معلمان و مدیران مدارس ده گانه، معلمان و مشاوران تحصیلی دلسوز و مربیان و کادر اجرایی پرتلاش مدارس علامه طباطبایی مبارک باشد.

امسال ۲۴۰۰ دانش آموز در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی تحصیل می کنند. از فرزندان عزیزم انتظار دارم تا بیشتر از قبل، قدردان پدرها و مادرهای مهربانشان باشند. آنها در این شرایط اقتصادی سخت، همت کرده اند تا فرصت تحصیل در یک مدرسه خوب را فراهم کنند. بچه ها؛ یک راه قدردانی و سپاس گزاری این است که با شوق و نشاط برای یادگیری سر کلاس ها حاضر شوید.

افتخارمان این است که امسال حدود ۵۰۰ نفر در مجتمع علامه طباطبایی، مشغول خدمت رسانی به آینده سازان ایران عزیزمان هستند. از همکاران دلسوزمان انتظار دارم تا در سال تحصیلی پیش رو با مسئولیت پذیری بیشتر، نسبت به آموزش و پرورش دانش آموزان مان اهتمام ورزند. چرا که خانواده ها، ارزشمندترین سرمایه هایشان را به ما سپرده اند. پس همگی باید مسئولانه نهایت تلاش مان را برای ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانش آموزان به کار گیریم.

از مدیران و کادر و اجرایی مدارس هم می خواهم تا برای تحقق اهداف کیفی آموزشی و فرهنگی تعیین شده، مدرسه را کاملا با نشاط و همراه با آرامش اداره کنند. برخورد همراه با احترام با دانش آموزان و خانواده ها و رعایت نظم و انضباط اداری به این هدف کمک خواهد کرد.

خانواده هایی که فرزندانشان در مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی مشغول به تحصیل هستند می دانند که تربیت دانش آموزان مان سه رکن دارد. خانواده، اجتماع و مدرسه. انتظارمان این است که پدرها و مادرهای گرامی نیز چونان گذشته همگام با اولیای مدرسه در امر تعلیم و تربیت فرزندان مان نقش پر رنگ داشته و در برنامه های مجتمع در این حوزه فعالانه مشارکت نمایند.

امیدوارم خانواده بزرگ علامه طباطبایی، سال تحصیلی خوبی را پیش رو داشته باشند.

یاسر توفیق حق

عضو هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی»

 

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، در پیامی به مناسبت اول مهر و آغاز سال تحصیلی، برخی اهداف و برنامه های اجرایی مجتمع برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را برشمرد. پیام مدیر مجتمع علامه طباطبایی را در لینک زیر بخوانید.

برنامه ها و اهداف مدارس علامه در سال تحصیلی جدید چیست؟

اخبار پیشنهادی