اجرای موسیقی و سرود در بازارچه خیریه فرمانیه ای ها

بازارچه خیریه «قدمی تا خدا» روز سه شنبه ۲۱ اسفند در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه برگزار شد.

واحد فرمانیه برای بازارچه خیریه امسال غرفه های مسقف در اختیار دانش آموزان و والدین قرار داد تا این برنامه با کیفیت بهتری انجام شود. حدود ۳۰ غرفه تدارک دیده شده بود که در هر غرفه بین ۲ الی ۶ دانش آموز به همراه پدر یا مادر حضور داشتند. غرفه های گوناگون و متنوع در بازارچه حضور داشتند. علاوه بر غرفه های اغذیه که پای ثابت همه بازارچه های خیریه هستند، غرفه هایی نظیر فروش گل و گیاه، فروش عرقیجات و محصولات ارگانیک، طبخ بال کبابی و بلال، فروش آب میوه طبیعی، فروش عکس های خاطره ساز از برنامه های مدرسه و ایستگاه بازی های رایانه ای در بازارچه حضور داشتند.

معلمان هنر واحد فرمانیه برای حضور در بازارچه نقاشی و خوشنویسی و تخم مرغ های رنگی آماده کرده و در غرفه هنری به فروش گذاشتند. دبیر خوشنویسی مدرسه در روز برگزاری بازارچه هم قطعه های هنری به انتخاب و سفارش دانش آموزان آماده کرد.

گروه سرود واحد فرمانیه چند نوبت اجرا داشت و همچنین نوازندگان گروه سمفونی مهر مجتمع علامه طباطبایی چند قطعه زیبا اجرا کردند.

با توجه به برگزاری بازارچه خیریه قدمی تا خدا در روز غیر تعطیل، استقبال بسیار خوبی از طرف دانش آموزان و اولیا از این بازارچه شد و پیش بینی می شود مبلغ جمع آوری شده نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد. مبلغ جمع آوری و نحوه هزینه کرد آن در روزهای آینده از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی مجتمع علامه طباطبایی به اطلاع عموم می رسد.

اخبار پیشنهادی