آموزش ۶ رشته ورزشی به دانش آموزان واحد تهرانپارس

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس از ابتدای سال تحصیلی سه روز در هفته زنگ ورزش دارند. زنگ های ورزش تهرانپارسی ها یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود. دختران تهرانپارسی در پایه های اول تا چهارم در سالن مدرسه ورزش می کنند و دانش آموزان پایه پنجم و ششم به ورزشگاه شهید عراقی می روند.

به گفته «هما کرمی» معلم ورزش این مدرسه، آموزش های ورزشی برای دانش آموزان دوره اول و دوم با اهداف مختلف انجام گرفت: «به دانش آموزان پایه پیش تا سوم حرکات ورزشی پایه را آموزش دادیم. این حرکات شامل مهارت های راه رفتن، دویدن، سرخوردن، چرخیدن و پرتاب توپ بود. هدف دوم زنگ های ورزش، تقویت آمادگی جسمانی دانش آموزان بود. سعی کردیم در زنگ های ورزش کسب تعادل، استقامت قلبی و عروقی، انعطاف پذیری و قدرت و استقامت عضلانی دانش آموزان را تقویت کنیم.»

کرمی درباره آموزش های ورزشی به دانش آموزان دوره دوم نیز گفت: «در پایه چهارم مهارت های مقدماتی در رشته های والیبال، تنیس روی میز و طناب زنی را به بچه ها یاد دادیم. برای دانش آموزان پایه پنجم و ششم هم رشته های هندبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون و دوومیدانی را به صورت تخصصی آموزش دادیم.»

به گفته معلم ورزش پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، تقویت آمادگی جسمانی دانش آموزان در دوره دوم دبستان به طور ویژه از ابتدای سال تحصیلی در همه زنگ های ورزش پیگیری شد.

اخبار پیشنهادی