آموزش سواد مالی؛ هم تئوری، هم عملی

دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، در بهمن و اسفند ۱۴۰۲، با مباحث اقتصادی و علمی، به صورت عملی آشنا شدند. شرکت در کلاس سواد مالی، برگزاری نمایشگاه دست سازه ها و حضور در زنگ های علوم خلاقانه، از جمله این برنامه ها بود. آن ها همچنین در مسابقات ورزشی منطقه مدال گرفتند و برای شرکت در جشنواره های فرهنگی ثبت نام کردند.

آموزش سواد مالی

دانش آموزان پایه های اول تا ششم دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در جلسه ای آنلاین، با مفاهیم سواد مالی آشنا شدند. در این جلسه، یکی از اولیا دانش آموزان درباره موضوعاتی مانند درآمد، هزینه، پس انداز، صرفه جویی، تخفیف و تورم برای تهرانپارسی ها صحبت کرد.

بعد از آموزش مفاهیم مالی، دانش آموزان دست سازه های خودشان را برای فروش در نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی به مدرسه آوردند. تهرانپارسی ها بعد از اجاره کردن غرفه، محصولاتشان را به فروش رساندند. کارهای دستی، نقاشی روی بوم و ظروف و زیورآلات از جمله محصولات تهرانپارسی ها بود. در طول برگزاری این نمایشگاه، کادر اجرایی مدرسه بر نحوه خرید و فروش ها نظارت می کردند.

تصاویری از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی را اینجا ببینید.

مدال های رنگی ورزشکاران تهرانپارسی

«پارمیس زاهدی»، دانش آموز پایه چهارم دبستان واحد تهرانپارس، رتبه دوم مسابقات شنای منطقه ۴ را کسب کرد. همچنین «شمیم صادقی» از پایه پنجم موفق به کسب دو مقام چهارمی در این مسابقات شد. «ملیسا ملکوتی» از پایه ششم هم پنجم شد. این مسابقات بهمن ماه با حضور ۳۰۰ شناگر برگزار شد.

دوره اولی ها کارنامه گرفتند

جلسه توزیع کارنامه و بررسی مسائل آموزشی دانش آموزان، با حضور اولیا دوره اول واحد تهرانپارس برگزار شد. در این جلسه آموزگاران و مسئول آموزش مدرسه درباره موضوعات آموزشی با اولیا گفتگو کردند.

شرکت تهرانپارسی ها در مسابقات فرهنگی و هنری

 دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، در رشته های مختلف چهل و دومین جشنواره فرهنگی، هنری ایران فردا ثبت نام کردند. شعر، داستان نویسی، تئاتر، نمایشنامه خوانی، سرود، خط، نقاشی و طراحی از رشته های این مسابقات است.

تدریس خلاقانه علوم پایه چهارم

دانش آموزان پایه چهارم واحد تهرانپارس درس علوم را با مشاهده و آزمایش یاد می گیرند. تهرانپارسی مطالب درسی را زیر میکروسکوپ مشاهده کرده و درباره جزییات آن با آموزگار و همکلاسی هایشان گفتگو می کنند.

تصویری از کلاس علوم/ کلیک کنید.

تقدیر از آموزگاران و همکاران مدرسه

در مراسمی از زحمات «اعظم ذبیحی» مسئول فرهنگی دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس تقدیر شد. این مراسم ۸ اسفندماه در جلسه شورای مدرسه، به مناسبت ۸ اسفند، برگزار شد.

تصویر مراسم تقدیر را ببینید.

گواهی حضور در دوره های آموزشی مجتمع علامه طباطبایی، به آموزگاران دبستان واحد تهرانپارس اهدا شد. این دوره ها تابستان ۱۴۰۲ با هدف افزایش توانمندی علمی و آموزشی آموزگاران دبستان های علامه طباطبایی برگزار شده بود.

برای دیدن تصویر کلیک کنید.

 

اخبار پیشنهادی