آموزش آنلاین در واحد فرمانیه راه اندازی شد

کلاس های آموزش آنلاین در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه از شنبه ۱۷ اسفند برگزار می شود.
حسن روانگرد، مسئول آموزش واحد فرمانیه در مورد برگزاری آزمون های آنلاین به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: « هر روز دو کلاس آموزش آنلاین برای دانش آموزان هر پایه برگزار می شود. زمان تدریس در هر کلاس بین ۵۰ تا ۶۰ دقیقه است. در دقایق انتهایی کلاس دانش آموزان می توانند به صورت صوتی یا نوشتاری سوالات خود را مطرح کنند.»

وی افزود: «لینک ویدیوی ضبط شده کلاس برای دانش آموزانی که قصد مرور مطالب را دارند یا به هر دلیل نتوانستند در کلاس آنلاین شرکت کنند، در کانال های اطلاع رسانی گذاشته می شود.»

به گفته مسئول آموزش واحد فرمانیه کلاس های آنلاین برای درس های ریاضی، علوم، ادبیات، عربی و مطالعات اجتماعی برگزار می شود.

روانگرد درباره مشارکت دانش آموزان در کلاس های آنلاین گفت: «از اولین روز برگزاری کلاس های آنلاین بین ۷۵ تا ۸۰ درصد دانش آموزان در این کلاسها حاضر شدند و در روزهای آینده این درصد بیشتر هم می شود.»

او ادامه داد: «ما قصد داریم در ایام عید هم کلاس های آنلاین را ادامه دهیم تا از بودجه بندی درسی تعریف شده غقب نمانیم. البته در بیشتر درس ها به بودجه بندی تدریس اسفند رسیده ایم و در بعضی درسها تدریس مباحث فروردین در حال انجام است.»

«در این چند روز والدین نظرات مثبتی در مورد کلاس های آنلاین داشتند.» روانگرد ضمن بیان این مطلب افزود: «ما هم تلاش می کنیم که کاستی های کلاس های آنلاین را به زودی حل کنیم و با کیفیت بهتری کلاسها را برگزار کنیم.»

حسن روانگرد در انتها خطاب به دانش آموزان واحد فرمانیه گفت: «از دانش آموزان تقاضا می کنم به دو ساعت کلاس های آنلاین بسنده نکنند و در خانه تمرین ها و تکالیفی که معلم ها در نظر گرفتند را انجام دهند و درس های قبلی را مرور کنند. اگر سوالی برایشان پیش آمد حتما با مشاور پایه تماس بگیرند.»

کلاس های آنلاین واحد فرمانیه تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی