آغاز کلاس های ویتامین پلاس در واحد میرداماد

کلاس های ویتامین پلاس دانش آموزان ورودی جدید پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از ۱۳ خرداد شروع شد. «حیدر بابایی فرد» مشاور هفتمی های واحد میرداماد درباره این کلاس ها می گوید: «این کلاس ها با محوریت درس های ریاضی و علوم پایه ششم و به صورت آفلاین، پنج شنبه و جمعه هر هفته برگزار شده و تا پایان تابستان ادامه دارد. به دلیل اهمیت بالایی که این دو درس در دوره اول دارند، ما به صورت اختصاصی در کلاس های ویتامین پلاس به این دو درس می پردازیم.»

بابایی فرد همچنین درباره چگونگی شرکت دانش آموزان در این کلاس ها می گوید: «دانش آموزان بعد از مشاهده مطالب بارگذاری شده در کانال های اطلاع رسانی واحد میرداماد ، در آزمون آنلاین شرکت کرده و پاسخ هایشان را برای مسئول آموزش این واحد ارسال می کنند.»

به گفته مشاور هفتمی های واحد میرداماد، برگزاری این کلاس های تابستانی دو هدف مهم را دنبال می کند: «هدف از برگزاری کلاس های ویتامین پلاس، تسلط کامل دانش آموزان به این دو درس و آشنایی با سیستم آموزشی واحد میرداماد است. از طرفی طرح ویتامین پلاس به دلیل جوایزی که دانش آموزان طبق نمرات کسب کرده در پایان این طرح از واحد ما دریافت می کنند، طرحی تشویقی هم به شمار می رود.»

اخبار پیشنهادی