در دیدار مدیر مجتمع با مسئولان روابط عمومی واحدهای ده گانه مطرح شد

آغاز پیش ثبت نام مدارس علامه طباطبایی از دوم دی ماه

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، صبح امروز در جلسه هماهنگی با مسئولان روابط عمومی مدارس ده گانه، درباره زمان آغاز پیش ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم گفت: «پیش ثبت نام مدارس علامه طباطبایی، از دوم دی ماه آغاز می شود.»

در این جلسه علاوه بر ناصر سلامی، مشاور اجرایی مدیر مجتمع و سیدکاظم میرهاشمی، مسئول ستاد ثبت نام، مسئولان روابط عمومی واحدهای ابتدایی نیاوران، پاسداران و تهرانپارس، مدارس متوسطه دوره اول میرداماد، آبشناسان، فرمانیه، گلستان و پاسداران و واحدهای متوسطه دوره دوم شریعتی و فرمانیه حضور داشتند.

مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، با تاکید بر تکریم ارباب رجوع  و پاسخ گویی به سوالاتشان گفت: «تکریم خانواده ها و پاسخ گویی به سوالات شان در همه مقاطع سال مهم است و در دوره ثبت نام، اهمیت مضاعف دارد. بنابراین همه ارکان مدرسه به ویژه مسئولان روابط عمومی، وظیفه دارند بستر مناسب برای تعامل با اولیا و پاسخ گویی حداکثری به سوالات خانواده ها را فراهم آورند.»

جوادزاده با اشاره به اینکه صداقت در گفتار و رفتار، یکی از مصادیق حفظ منزلت مخاطبان مجتمع است، افزود: «با روی گشاده و بصورت دقیق به پرسش ها پاسخ دهید و فضای مدرسه را برای حضور خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام، شاداب، مرتب و پر انرژی نگه دارید.»

وی ضمن قدردانی از مسئولان روابط عمومی مدارس ده گانه برای انجام مسئولیت هایشان از ابتدای پایگاه تابستانی تاکنون، بر اهمیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد: «اولین مواجهه خانواده ها با مدرسه، بخش روابط عمومی است. پس باید فضای فیزیکی آن مناسب و مرتب باشد. ضمن اینکه برخورد اول، برای مخاطب مهم است و می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.»

در این جلسه، ضوابط و دستورالعمل های پیش ثبت نام مدارس علامه طباطبایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ توسط مسئول ستاد ثبت نام مطرح و توضیحات لازم ارائه شد. مسئولان روابط عمومی واحدهای ده گانه نیز نظرات خود را مطرح کردند. اطلاعیه های ثبت نام مدارس علامه طباطبایی، دوم دی ماه از طریق وب سایت مجتمع به آدرس www.alameh.ir منتشر می شود.

اخبار پیشنهادی