آغاز ثبت‌نام در جام جهانی فوتبال رایانه‌ای

ثبت نام پنجمین جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران از ۱ تیرماه آغاز شده است. این مسابقات مرداد ۱۴۰۱ به دو شکل آنلاین و حضوری با بازی فیفا ۲۰۲۲ برگزار می شود. کنسول مورد استفاده در این مسابقات ps4 و ps5  است ولی بازی فیفا ۲۰۲۲ باید مربوط به ps4 باشد.

این مسابقات روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه برگزار می شود. مرحله مقدماتی مسابقات به صورت آنلاین و بازی های نهایی در واحد آبشناسان به صورت حضوری انجام خواهد شد.

متقاضیان حضور در پنجمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران برای ثبت نام باید نام، پایه و واحد تحصیلی‌شان را به شماره ۰۹۰۳۵۴۵۲۹۰۸ واتساپ کنند.

مسابقات سال قبل چطور برگزار شد؟

چهارمین دوره مسابقات جام جهانی مرداد ۱۴۰۰ با بیش از ۱۵۰ بازی آنلاین، به پایان رسید. دانش آموزان برای شرکت در این دوره از مسابقات، از نیمه دوم اردیبهشت ماه در سایت ثبت نام کردند. مسابقات سال گذشته، به صورت آنلاین، با کنسول ps4 و بازی فیفا ۲۱ برگزار شد.

در مرحله مقدماتی در تاریخ ۷ و ۸ مرداد، دانش آموزان به گروه های ۴ نفره دسته بندی شدند و از هر گروه چهار نفره، دو نفر به مرحله بعد صعود کردند. مراحل حذفی، رده بندی و فینال مسابقات، ۱۴ و ۱۵ مرداد برگزار شد و «آرمین جمالی» به عنوان قهرمان این دوره معرفی شد.

نفرات دوم، سوم و چهارم این دوره از مسابقات هم به ترتیب، «پارسا شاطری»، «مهدی شاهباغی» و «ایلیا علی اکبرزاده» از واحد آبشناسان بودند.

اخبار پیشنهادی