از واحد پاسدران شروع شد

آغاز بازدیدهای دوره ای مدیر مجتمع از مدارس ده گانه

«مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی، در آغاز بازدیدهای دوره ای خود از مدارس ده گانه علامه طباطبایی، صبح یکشنبه، هشتم مردادماه جاری، به دبیرستان دوره اول واحد پاسداران رفت.

 در این بازدید «ناصر سلامی» مشاور اجرایی مدیر و معاون فرهنگی مجتمع، «صادق بازوی» مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول و دوره دوم علامه طباطبایی و «اسماعیل خشنود»، عضو شورای عالی آموزش مجتمع حضور داشتند.

بخش اول این برنامه به برگزاری جلسه مدیر مجتمع با شورای مدرسه و بررسی عملکرد واحد پاسداران اختصاص داشت. در ادامه، معاونان فرهنگی و آموزشی مجتمع به صورت جداگانه با مسئول فرهنگی و مشاوران مدرسه جلسات کاری برگزار کردند. در این جلسات، جزییات برنامه های واحد پاسداران در تابستان و سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

«مصطفی جوادزاده» همچنین در جلسه جداگانه ای با شورای دبیران از زحمات معلمان فرهیخته این واحد آموزشی قدردانی کرد. در این جلسه درباره راه های بالابردن کیفیت کلاس درس، بحث و تبادل نظر شد.

گفت و گو با دانش آموزان واحد پاسداران و بازدید از فضاهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدرسه، بخش دیگری از بازدید «مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی از دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران بود.

این بازدیدها با هدف ارتقاء فعالیت های مدارس تابعه مجتمع و ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان و خانواده ها انجام می شود. گزارش های ارائه شده در این بازدیدها و انتظارات مدیریتی، در مدت زمان مشخصی پیگیری می شود. مدیر مجتمع و هیات همراه، بناست در فصل تابستان از هر ده واحد آموزشی بازدید نمایند.

اخبار پیشنهادی