آبشناسانی ها دو مناسبت بزرگ را جشن گرفتند

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و همزمانی آن با روز معلم، جشن ولادت حضرت ولی عصر (عج) و «سپاس معلم» روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن همایش های مجتمع آبشناسان برگزار شد. در این جشن «حاج حسن توفیق حق»، عضو هیئت موسس مجتمع علامه طباطبایی، «یاسر توفیق حق» مدیر عامل موسسه علامه طباطبایی و معلمان و کارکنان حوزه ستادی و دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان حضور داشتند.

دعای آل یاسین،آغازگر جشن

مراسم با خواندن دعای آل یاسین توسط «امین غفاری» معاون واحد آبشناسان آغاز شد و سپس با مولودی خوانی ادامه پیدا کرد. «مصطفی جوادزاده» قائم مقام مجتمع علامه طباطبایی و مدیر واحد آبشناسان در سخنرانی کوتاهی روز معلم را تبریک گفت و از همکارانش تقدیر کرد.

بعد از سخنرانی او  به رسم سال های گذشته، به کسانی که در سال گذشته ازدواج کرده بودند هدایایی اهدا شد.علامه ای هایی که در سال گذشته پدر شده بودند هم به روی سن رفتند و هدیه گرفتند.

هر کس به شما بدی کرد او را دعا کنید

«جواد خیرآبادی» از معلمان و مدیران با سابقه و رییس آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در سال های گذشته، سخنران میهمان مراسم بود. او خاطراتی از سال های طولانی معلمی خود بیان کرد و یک نکته اخلاقی عنوان کرد که خودش سالها به آن عمل کرده و نتیجه مثبت آن را دیده است: «اگر از کسی خوشتان نمی آید یا از او کینه به دل گرفته اید برایش دعا کنید و خیر او را بخواهید. خواهید دید که دل خودتان زلال می شود و احساس آرامش می کنید.»

آقای خندوانه در میان علامه ای ها

«امیر کربلایی زاده» کمدین و بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر به خاطر اجرای استند آپ کمدی در برنامه خندوانه شناخته می شود، در جشن علامه ای ها برنامه اجرا کرد. او به سابقه معلمی خود اشاره کرد و گفت که «محمد عظیمی» مجری این جشن در سال های گذشته شاگرد او بوده است. عظیمی معاون آموزشی واحد آبشناسان است.

اهدای هدیه به همه بچه های حاضر در سالن

بعد از این حدود یک ساعت شاد با کربلایی زاده، نوبت به هدیه گرفتن فرزندان علامه ای رسید. آنها در سه گروه سنی ۱ تا ۹ سال، ۹ تا ۱۳ سال و ۱۳ سال به بالا به روی سن رفتند و هدیه دریافت کردند.

آبشناسانی ها از مدیرشان تقدیر کردند

کارکنان واحد آبشناسان یک غافلگیری برای این جشن داشتند و آن تقدیر از قائم مقام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و مدیر واحد آبشناسان، «مصطفی جواد زاده» بود. مجری برنامه در معرفی مدیر واحد آبشناسان گفت گفت: «او کسی بود که من پیش از آن که در مجتمع علامه طباطبایی با او آشنا شوم، آوازه هیئت های حسینی او را شنیده بودم.»

آتش بازی در شب تولد امام زمان (عج)

 پس از اتمام مراسم در سالن همایش های مجتمع آبشناسان، از حاضرین دعوت شد تا به دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان بروند. شرکت کنندگان در مراسم جشن پس از خواندن نماز مغرب و عشا در ضیافت شام حاضر شدند. پایان بخش این جشن هم آتش بازی بود که در حیاط واحد آبشناسان انجام گرفت.  

اخبار پیشنهادی