آبشناسانی ها در پایگاه تابستانی چه می کنند؟

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان از روز ۱۶ تیر با برگزاری اردوی دوستی برای دانش آموزان پایه هفتم آغاز شده است.  

دانش آموزان پایه هفتم روزهای شنبه و دوشنبه اردو و ورزش دارند و روزهای یکشنبه و سه شنبه در کلاس های ریاضی، علوم، پژوهش و زبان انگلیسی شرکت می کنند. هشتمی ها روزهای شنبه و یکشبنه به اردو و سالن ورزشی می روند و در روزهای دوشنبه و سه شنبه کلاس های آموزشی دارند. دانش آموزان پایه نهم به عکس هشتمی ها روزهای شنبه و یکشنبه در کلاس های آموزشی شرکت می کنند و دو روز بعدی را در اردوها و سالن ورزشی تفریح و ورزش می کنند.

در هفته دوم پایگاه تابستانی که از روز شنبه ۲۳ تیر شروع شد، دانش آموزان پایه هفتم به دو اردوی سورتمه و پینت بال رفتند. هشتمی و نهمی های واحد آبشناسان هم به سینما رفتند و فیلم دیدند.

در زنگ های ورزش پنج رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال، شطرنج و پینگ پنگ برای دانش آموزان تدارک دیده شده است. در این مدت دانش آموزان با استعداد در هر رشته شناسایی شده و با شروع سال تحصیلی جدید در آن رشته اموزش های تخصصی می بینند. آنها همچنین برای عضویت در تیم مدرسه و شرکت در مسابقات منطقه با هم رقابت می کنند. علاوه بر این در هر زنگ ورزش به تیم ها و نفرات برتر امتیاز در سامانه کارسنج تعلق می گیرد.

اخبار پیشنهادی