آبشناسانی های تازه وارد به اردوی دوستی رفتند

اردوی دوستی دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان روز های شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ تیر برگزار شد.

«حسین جعفری»، مربی تربیتی واحد آبشناسان درباره اردوی دوستی گفت: «هفتمی ها در ابتدای اردوی دوستی در مدرسه صبحانه خوردند و با کارگروه پایه هفتم و دیگر اعضای کادر اجرایی مدرسه آشنا شدند.»

«ناصر سلامی»، مسئول فرهنگی واحد آبشناسان به مناسبت فرا رسیدن سال روز شهادت حضرت امام صادق (ع) در مورد شخصیت و زندگی آن حضرت دقایقی صحبت کرد.

مسابقه سرعت و تیراندازی

اردوی دوستی در ورزشگاه آزادی ادامه پیدا کرد. جعفری گفت: «پس از انجام مراسم معرفی دانش آموزان به سمت پیست کارتینگ و پینت بال ورزشگاه آزادی رفتند. بعد از بازی و رقابت سرعت و تیراندازی به مدرسه بازگشتند و نهار خوردند و نماز خواندند. هنگام برگزاری نماز جماعت، آموزش نحوه صحیح نماز خواندن به هفتمی ها انجام شد.»

برنامه بعد از ظهر دانش آموزان پایه هفتم تماشای فیلم در سینما کورش بود. جعفری گفت: «بعد از بازگشت از سینما، نفرات برتر این اردو از نظر نظم، شرکت در نماز جماعت و اخلاق جایزه دریافت کردند.»

اخلاق مداری و آداب معاشرت از جمله سلام کردن و تشکر کردن از مواردی بود که مسئولان واحد آبشناسان در این اردو بر اجرای آن تاکید و تمرکز داشتند. علاوه بر اردوی دوستی، امتحان تعیین سطح زبان نیز در این دو روز از دانش آموزان پایه هفتم گرفته شد.

اخبار پیشنهادی