کمک میلیونی خیرین میردامادی به نیازمندان

جشنواره خیریه دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با کمک ۱۰۵ میلیون تومانی خیرین به نیازمندان برگزار شد. دانش آموزان واحد میرداماد و خانواده هایشان، کادر اجرایی مدرسه و چند مرکز خیریه بزرگ از ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه در این جشنواره خیریه با نام «میهمانی بلور» شرکت کردند.

 برای برگزاری «میهمانی بلور» بیش از صد نفر از دانش آموزان میردامادی با مدیریت شورای دانش آموزی مدرسه فعالیت داشتند. مواد غذایی، صنایع دستی، گل و گیاه، لباس،خشکبار، ساعت، وسائل تزئینی، سفال و محصولات غذایی خانگی از جمله محصولاتی بودند که در این جشنواره به نفع نیازمندان به فروش رسید. همچنین برنامه‌های جانبی مانند مسابقه با کنسول بازی PS4، اجرای تئاتر و موسیقی هم توسط میردامادی ها برگزار شد.

به گفته «مجید نیک دهقان» مدیر واحد میرداماد کمک های خیرین در این جشنواره خیریه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است: «در میهمانی بلور سال گذشته با چهل غرفه ۴۷ میلیون تومان کمک جمع آوری شد ولی امسال با همان تعداد غرفه به مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان رسیدیم که نشان می دهد جشنواره خیریه مدرسه مان نسبت به سال گذشته موفقیت بزرگی کسب کرده است.»

همه مبلغ جمع‌آوری شده در ششمین جشنواره خیریه دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی واحد میرداماد همچون سال های گذشته به طور کامل به موسسه خیریه «امید فردا» اهدا می شود. این مؤسسه به درمان بیماران اعصاب و روان می‌پردازد و هم اکنون در منطقه ۵ تهران مشغول ساخت مرکزی برای درمان بیماران است.

اخبار پیشنهادی