کارگروه ورزش واحد پاسداران برگزار شد

جلسه برنامه ریزی کارگروه ورزش دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران تشکیل شد.

در این جلسه که شنبه ۶ مردادماه برگزار شد «وحید مولایی» مربی بدنسازی و فوتسال، «جلال ملک پور» مربی فوتبال، «بابک فرزدی» مربی بسکتبال و «عمید آقایی» مربی والیبال واحد پاسداران حضور داشتند. مشخص کردن اهداف ورزشی مدرسه در سال تحصیلی آینده از برنامه های اصلی این جلسه بود. مربیان ورزش واحد پاسداران همچنین درباره ایجاد طرح درس و محتوا جهت آموزش رشته های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

«دارا امانی» مدیر دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران در این جلسه درباره اهمیت زنگ های ورزش گفت: « ما از ابتدا چهار بال برای رشد دانش آموزان تعریف کرده ایم که عبارتند از آموزش، پرورش، پژوهش و ورزش. به اعتقاد من ورزش یکی از مهمترین بخش های تعلیم و تربیت در مدرسه است چون هم جسم و هم روح دانش آموز را قدرتمند می کند.»

امانی افزود: « «مهمترین هدف زنگ های ورزش این است که دانش آموز علاقه و استعداد خود را در رشته های مختلف بشناسد و آن را دنبال کند.»

دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران در سال تحصیلی آینده در رشته های مختلف ورزشی دسته بندی شده و در زنگ های ورزش به فعالیت می پردازند.

اخبار پیشنهادی