پایان رقابت های بسکتبال و فوتسال با قهرمانی واحدهای آبشناسان و میرداماد

هفته سوم رقابت های بسکتبال و فوتسال المپیاد ورزشی طلیعه نور روز پنج شنبه ۳ اسفند ماه با برگزاری دیدارهای فینال به پایان رسید. در این رقابت ها در فوتسال پایه نهم و دهم واحد میرداماد قهرمان شد. در رشته بسکتبال و در دو پایه هفتم و نهم تیم های واحد آبشناسان عنوان قهرمانی را کسب کردند و تیم بسکتبال واحد میرداماد در پایه هشتم اول شد.

بسکتبال؛ رقابت آبشناسان و میرداماد در هر سه پایه

هفته سوم رقابت های ورزشی طلیعه نور در دو رشته بسکتبال و فوتسال با برگزاری فینال پایه هفتم بسکتبال آغاز شد. در این دیدار دو تیم میرداماد و آبشناسان با هم مسابقه دادند. تایم نخست این بازی را میردامادی ها با نتیجه ۸ بر۲ پیروز شدند اما در تایم دوم تیم واحد آبشناسان بازی برتری از خود به نمایش گذاشت. این بازی در نهایت با نتیجه ۱۵ بر۱۰ به سود آبشناسان به پایان رسید. فینال دوم را هم تیم های واحد آبشناسان میرداماد در پایه هشتم برگزار کردند. در این مسابقه میردامادی ها باز هم بازی را بهتر آغاز کردند اما بر خلاف فینال قبلی توانستند برتری خود را تا پایان حفظ کنند. تیم واحد میرداماد در نهایت موفق شد این بازی را با نتیجه ۱۵ بر ۵ به سود به پایان ببرد و قهرمان شود. سومین فینال بسکتبال باز هم بین دو تیم آبشناسان و میرداماد در پایه نهم برگزار شد. این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت. این بازی که با تشویق شدید تماشاگران همراه بود پایاپای پیش می رفت، اما در نهایت تیم واحد آبشناسان در دقیقه آخر پرتاب های موفق تری داشت و توانست با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ پیروز این بازی شود تا دومین قهرمانی واحد آبشناسان در رشته بسکتبال سومین المپیاد ورزشی طلیعه نور به دست آید.

فوتسال؛ قهرمانی راحت تیم پایه نهم واحد میرداماد

بعد از پایان فینال رشته بسکتبال، فوتسالیست های پایه دهم پاسداران و پایه نهم میرداماد برای مشخص شدن قهرمان مسابقه خود را آغاز کردند. میردامادی ها از همان ابتدا بهتر از رقیب بودند و در دقایق ابتدایی دو بار دروازه پاسدارانی ها را باز کردند. نیمه نخست بازی با همین دو گل به پایان رسید. تیم پایه نهم واحد میرداماد در نیمه دوم هم بازی بسیاری خوبی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد سه باز دیگر دروازه تیم پایه دهم پاسداران را باز کند تا این بازی با نتیجه سنگین ۵ بر صفر به سود تیم واحد میرداماد به پایان برسد.

سومین دوره المپیاد طلیعه نور در شش رشته فوتسال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز ،شطزنج و شنا برگزار شد.

اخبار پیشنهادی