پاسدارانی ها پیک نوروزی آنلاین می گیرند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران پیک نوروزی خود را به صورت آنلاین حل می کنند. در این طرح هر دانش آموز از طریق سامانه کارسنج سوالات اختصاصی دریافت خواهد کرد.

 دارا امانی مدیر واحد پاسداران درباره این طرح می گوید: «تکالیف نوروزی امسال مجموعه ای از سوالات تستی است که از طریق سامانه کارسنج در اختیار دانش اموزان قرار می گیرد. دفترچه سوالات هر دانش آموز به طور کامل با سایرین متفاوت است.»

امانی می گوید سوالات هر فرد به صورت اختصاصی است: «دفترچه سوالات هر دانش آموز با توجه به وضعیت فرد در هر درس تولید می شود. بنابراین سطح و تعداد سوالات دانش آموزان قوی و ضعیف باهم تفاوت خواهد داشت و هر کس سوالات مناسب خود را دریافت می کند.»

امکان پاسخ به سوالات پیک نوروزی بدون دسترسی به اینترنت هم وجود دارد. «هر دفترچه سه بخش خواهد داشت. دانش آموزان باید پاسخ هر بخش را در زمان مقرر شده در سامانه کارسنج وارد کنند. بلافاصله بعد از این کار پاسخنامه سوالات و درصد عملکرد هر فرد در سامانه مشخص خواهد شد. از طرف دیگر اگر دانش آموزی در نوروز به اینترنت دسترسی نداشته باشد می تواند پاسخ های خود را از طریق پیامک به سامانه ارسال نماید.»

 امانی این طرح را دارای ویژگی های مثبت فراوانی می داند. «با اجرای این طرح مشاوران مدرسه می توانند به صورت مستمر گزارش روند انجام تکالیف توسط دانش آموزان را دریافت کنند. در پایان تعطیلات هم برای هر دانش آموز کارنامه ای تحت عنوان عملکرد فعالیت نوروزی صادر می شود و در اختیار دانش آموزان، خانواده ها و مسئولین مدرسه گذاشته خواهد شد.»

اخبار پیشنهادی