نایب قهرمانی تیم شنای واحد میرداماد در مسابقات منطقه

تیم شنای دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد مقام دوم رقابت های منطقه ۳ را کسب کرد. این مسابقات هفته اول بهمن ماه به مدت سه روز در استخر شهید مفتح برگزار شد. میردامادی ها با ۵ دانش آموز در رشته های قورباغه، کرال سینه، کرال پشت و پروانه در این رقابت ها شرکت کردند.

در مسابقات انفرادی و در رشته ۵۰ متر قورباغه «آروین افشارنژاد» از پایه هشتم دوم شد. این دانش آموز در ۵۰ متر کرال پشت هم توانست رتبه سوم را به دست آورد. «مهربد ملک زاده» از پایه نهم هم دیگر دانش آموز تیم واحد میرداماد بود که در رشته ۵۰ متر آزاد رتبه سوم را کسب کرد. «محمد امین سجده ای»، «پارسا کریمی پور» و «سینا آران» هم اعضای دیگر تیم شنای دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در این رقابت ها بودند. تیم شنای واحد میرداماد در مجموع رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد.

تمریناتمان را از تابستان شروع کردیم

«آروین افشارنژاد» دانش آموز میردامادی است که در این مسابقات دو مقام به دست آورد. او می گوید برای کسب این مقام تمرینات زیادی داشته است: «برای اینکه در رقابت های منطقه ای موفق شوم هر روز بعد از مدرسه به استخر می رفتم و تمرین می کردم.» محمد امین سجده ای دانش آموز دیگری است که در تیم واحد میرداماد حضور داشت. به گفته این دانش آموز تمرینات میردامادی ها از تابستان شروع شد: «از ابتدای پایگاه تابستانی، هر هفته به استخر مجموعه بعثت می رفتیم و زیر نظر مربی حرفه ای تمرین می کردیم. این تمرینات باعث شد در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم.»

اخبار پیشنهادی