میردامادی ها ورود به سن تکلیف را جشن گرفتند

مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد میرداماد روز دوشنبه ۵ آذرماه برگزار شد. در این جشن دانش آموزان پایه هشتم و خانواده های آنها حضور داشتند.

جشن تکلیف دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد میرداماد با سخنرانی «مجید نیک دهقان» مدیر مدرسه آغاز شد. او درباره سن بلوغ و بندگی خداوند برای میردامادی ها صحبت کرد. نیک دهقان درباره سن تکلیف به دانش آموزان گفت: «هر تلاشي در نهايت به موفقيتي ارزشمند ختم مي شود، پس به خاطر واجبات سن تکلیف خوشحال باشيد و خدارا شكر كنيد. رعایت مقررات دینی منفعت زیادی برای شما در زندگی خواهد داشت.»

بخش دیگری از این جشن مسابقه قرآنی بود که با شرکت «پارسا پورکمال» دانش آموز پایه هشتم واحد میرداماد که حافظ کل قرآن است برگزار شد.

مجری برنامه چند کلمه از آیه ای را می خواند و پور کمال جزء، صفحه و آیات بعدی آن را تلاوت می کرد. پور کمال از ۷ سالگی به حفظ قرآن پرداخته و در ۱۱ سالگی قرآن را به طور کامل حفظ کرده است.

میردامادی ها در بخش دیگری از این جشن کیک بزرگی را برش دادند. دانش آموزان بعد از برش کیک، سوگندنامه ای دسته جمعی خواندند و عکس یادگاری گرفتند. در پایان این جشن هدایایی برای یادگاری به دانش آموزان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی