میردامادی ها در تابستان به بیست و یک اردو رفتند

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با برگزاری برنامه های متنوع تفریحی و پژوهشی همراه بود. میردامادی ها از ۲۳ تیرماه تا ۳۰ مرداد در پایگاه تابستانی شرکت کردند و در این مدت مجموعا به بیست و یک اردوی تفریحی رفتند.

آموزش حرفه ای شنا

آموزش حرفه ای رشته های مختلف ورزشی، از برنامه های اصلی دانش آموزان واحد میرداماد در «پایگاه تابستانی» بود. میردامادی ها در این مدت تحت نظر دو مربی، شنا را به صورت تخصصی تمرین کردند تا از فرصت تابستان علاوه بر تفریح، برای آموختن حرفه ای یک ورزش استفاده کنند. دانش آموزان هر سه پایه هفتم، هشتم و نهم یکشنبه ها به استخر بعثت می رفتند. کلاس فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز از دیگر رشته های ورزشی بود که برای میردامادی ها در تابستان برگزار شد.

آشنایی با رشته های پژوهشی

دانش آموزان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد میرداماد در پایگاه تابستانی با ۴ رشته پژوهشی نجوم، رباتیک، نانو و هوافضا آشنا شدند.

کلاس های پژوهشی دانش آموزان پایه هفتم چهارشنبه ها برگزار شد. هفتمی ها هر هفته با یک رشته پژوهشی آشنا شدند تا با آغاز سال تحصیلی در کلاس های آن رشته شرکت کنند. هدف از برگزاری این کلاس ها برای دانش آموزان پایه هفتم شناخت رشته های مختلف برای تعیین مسیر پژوهشی آن ها بود.

دانش آموزان پایه هشتم و نهم هم روزهای یکشنبه در کلاس های پژوهشی حضور داشتند. این کلاس ها در ادامه برنامه های آموزشی سال تحصیلی گذشته برگزار می شود و دانش آموزان پایه هشتم و نهم در همان رشته سال گذشته سر کلاس می نشینند.

۲۱ اردو در شش هفته

درمدت شش هفته پایگاه تابستانی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد، مجموعا ۲۱ اردوی تفریحی برای دانش آموزان برگزار شد. کارتینگ ورزشگاه آزادی، بولینگ باشگاه انقلاب، برج میلاد، بوستان نهج البلاغه وامامزاده صالح از اردوهای برگزار شده برای میردامادی ها بود.

تقدیر از میردامادی های برتر در تابستان

 اختتامیه پایگاه تابستانی واحد میرداماد با تقدیر از دانش آموزان برتر این واحد همراه بود. دانش آموزان واحد میرداماد در طول پایگاه تابستانی در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی فعالیت داشتند. در این مدت معلمان و مشاوران مدرسه به هر فرد امتیاز دادند و دانش آموزان با توجه به امتیازهای کسب کرده جایزه ویژه ای دریافت کردند. این مراسم ۲۸ مردادماه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی