معرفی برندگان مسابقات «کَل کَل»

برندگان مسابقات آنلاین «کَل کَل» دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان مشخص شدند. این مسابقات بر پایه اطلاعات عمومی در رشته های مختلف ورزشی، درس های پایه دانش آموزان و همچنین رشته های مشاعره، نجوم، پزشکی، موسیقی و تاریخ ایران و جهان برگزار شد.

 در این مسابقات دانش آموزان آرش آصفی در رشته فوتبال، ایلیا نظری در رشته شیمی و فیزیک، پویا پورداد در رشته پزشکی، متین حق مدد میلانی در رشته نجوم و حسین مه آبادی در رشته عربی موفق به کسب مقام های برتر شدند.

«کَل کَل» چطور برگزار شد؟

روند مسابقه به این صورت است که دانش آموزان در هر یک از رشته های نام برده شده که علاقه دارند،۱۰ سوال طراحی کرده و آن را برای مربی فرهنگی آبشناسان ارسال می کنند. این سوالات در روز مسابقه به صورت آنلاین توسط هر شخص از رقیب اش با حضور داور پرسیده می شود. مهلت پاسخ دادن به هر سوال هم برای هر دانش آموز ۱ دقیقه در نظر گرفته شده است. در جریان مسابقه والدین می توانند با عکس گرفتن از دانش آموزان  و ارسال ۴ عکس از آن ها، به بالا رفتن امتیاز فرزندانشان کمک کنند.

«کَل کَل» از اواخر دی ماه شروع شد و بعد از طی شدن مراحل مسابقات و با نظرسنجی سایر دانش آموزان، در نهایت مسابقات فینال در روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد به صورت آنلاین برگزار شده و برندگان معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی