برنامه های تابستانی گلستانی ها

گلستانی ها با مرور سوالات آزمونهای جامع قبلی آماده آزمون جامع تابستان ۹۸ می شوند. آزمون جامع تابستان روز چهارشنبه ۲۳ مرداد همزمان در همه دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی برگزار می شود.

محمد باقری مسئول آموزش واحد گلستان در این باره به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: « چون در فصل تابستان هستیم برنامه سنگین و فشرده آماده سازی برای آزمون جامع نداشتیم و سوالات آزمونهای قبلی را مرور کردیم. دبیران همه درسها بر طبق برنامه سرفصل های مشخص شده را تدریس کرده اند و دانش آموزان آماده شرکت در آزمون جامع تابستان هستند.»

«برنامه های تفریحی و ورزشی در تابستان طبق برنامه پیش رفت و چون از دانش آموزان نظرسنجی کرده بودیم، نسبت به سالهای قبل غائبان کمتری داشتیم.» این را رسول خداداد بیگی مسئول فرهنگی واحد گلستان گفت و ادامه داد: «در دو هفته پایانی پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه هشتم و نهم به نوبت به اردوی سورتمه و سافاری وحشت و همینطور اردوی سینما و پارک چیتگر رفتند. آنها در پارک چیتگر ناهار را خودشان آماده کردند.»

گلستانی ها در این تابستان به اردوهای متنوعی مانند پینت بال، کارتینگ، سینما و پارک چیتگر، سورتمه و سافاری وحشت رفتند. آنها همچنین در زنگ های ورزش والیبال، فوتسال، بسکتبال و تنیس روی میز بازی کردند.

پایگاه تابستانی روز ۲۳ مرداد پس از برگزاری آزمون جامع تابستان به اتمام می رسد.

اخبار پیشنهادی