مربی تواشیح واحد گلستان: می خواهیم شگفتی ساز باشیم

گروه تواشیح دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان از امسال کار خود را شروع کرده است. آماده سازی و انتخاب اعضای گروه تواشیح از پایگاه تابستانی انجام گرفته و اعضای گروه، برگزیدگانی هستند که در آزمون انتخابی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

علیرضا سلطانی، دبیر و قاری قرآن و مربی تواشیح واحد گلستان می گوید: «در تابستان کلاسهای تواشیح را با حضور دانش آموزان علاقه مند آغاز کردیم. با شروع سال تحصیلی ۸ نفر برای ادامه تمرین ها انتخاب شدند. برای مسابقات قرآنی منطقه ۵ که در نیمه دوم آذرماه برگزار می شود ۶ نفر نهایی را انتخاب می کنیم.»

او می گوید با برنامه تمرینی منظم و انتخاب دانش آموزان مستعد، قصد داریم در اولین سال حضور در مسابقات قرآنی منطقه ۵ شگفتی ساز باشیم.

سلطانی می افزاید: «ما ۴ تواشیح را با اعضای گروه کار می کنیم. در مسابقات منطقه ۵ هر تیم می تواند یک تواشیح اجرا کند. برای جشن انوار الهی که در مدرسه برگزار می شود هم دو تواشیح اجرا خواهیم کرد.»

کلاسهای تمرین گروه تواشیح واحد گلستان، پنجشنبه ها برگزار می شود و با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات قرآنی منطقه ۵، ساعت ها و روزهای بیشتری به تمرین این گروه اختصاص می یابد.

اخبار پیشنهادی