قهرمانی ربات های میردامادی در مسابقات فیراکاپ

تیم رباتیک دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در مسابقات فیراکاپ ۲۰۱۹ موفق به کسب دو رتبه برتر شد. میردامادی ها با دو تیم در این رقابت ها شرکت کردند و دو مقام قهرمانی به دست آوردند.

«نوید مظاهری»، «میکائیل خزائنی»، «محمدرضا نجفی»، «علی شکوهی بهار» و «آروین غفوریان» از واحد میرداماد در لیگ هاکی روی چمن موفق به کسب مقام اول در لیگ اصلی و قهرمان قهرمانان شدند.«پارسا سلامی» و «آرمین سوزنی» هم در لیگ هاکی روی یخ موفق به کسب مقام اول در لیگ اصلی و قهرمان قهرمانان شدند.

 تیم های میردامادی مدتی قبل نیز در مسابقات آسیا، اقیانوسیه ۲۰۱۸ موفق به کسب رتبه شده بودند. میردامادی ها در رقابت های فوتبالیست سنگین وزن رتبه دوم را به دست آوردند.

تقدیر از قهرمانان میردامادی

اعضای تیم رباتیک دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد بعد از بازگشت از مسابقات فیراکاپ ۲۰۱۸ توسط «مجدی نیک دهقان» مدیر مدرسه و «محمد مالکی» مسئول پژوهشی مجتمع مورد تقدیر قرار گرفتند. «مجید نیک دهقان» مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در این مراسم از زحمات دانش آموزان موفق میردامادی تشکر کرد و از آن ها خواست همانند دوران تحصیلشان افرادی موفق و مفیدی برای کشورشان باشند.

هشتمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (فیراکاپ آزاد ایران ۲۰۱۹) از روز ۱۰ الی ۱۳ اسفند برگزار شد.

اخبار پیشنهادی