قهرمانان رشته والیبال طلیعه نور مشخص شدند

هفته دوم رقابت های والیبال المپیاد ورزشی طلیعه نور روز جمعه ۲۷ بهمن ماه با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و فینال به پایان رسید و تیمهای واحد آبشناسان، واحد فرمانیه و واحد پاسداران دوره دوم به قهرمانی دست یافتند.

پایه هفتم؛ واحد آبشناسان بی دردسر قهرمان شد

مسابقات پایه هفتم با دو بازی به پایان رسید. در بازی نخست تیم های واحد گلستان و فرمانیه با هم دیدار کردند. در این بازی واحد گلستان موفق شد فرمانیه را با نتایج ۱۵بر۸ و ۱۵ بر ۹ شکست دهد تا در فینال با واحد آبشناسان دیدار کند. آبشناسانی ها در هفته اول این رقابت ها بر تیم های واحد پاسداران، میرداماد و فرمانیه غلبه کرده و بدون باخت به فینال رسیده بودند. در فینال این مسابقات هم این آبشناسانی ها بودند که توانستند در یک بازی برتر و با نتایج ۱۵ بر۵ و ۱۵ بر ۱۱ تیم واحد گلستان را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

پایه هشتم؛ قهرمانی واحد فرمانیه با چهار پیروزی

بازی اول هفته دوم مسابقات والیبال المپیاد ورزشی طلیعه نور بین تیمهای آبشناسان و گلستان برگزار شد. در این دیدار نفس گیر و نزدیک، آبشناسانی ها موفق شدند در ست شماری با نتیجه دو بر یک رقیب سخت کوش خود را شکست دهند تا در فینال با تیم واحد فرمانیه دیدار کنند. فرمانیه ای ها در هفته اول این مسابقات یک بار واحد آبشناسان را شکست داده بودند و این بار باید در فینال با هم رقابت می کردند. این بازی هم برای واحد فرمانیه چندان سخت نبود و آنها در نهایت با نتایج ۱۵ بر۱۲ و ۱۵ بر۵ واحد آبشناسان را شکست دادند و قهرمان مسابقات شدند.

پایه نهم و دهم؛ دومین قهرمانی واحد فرمانیه

مسابقات پایه نهم و دهم با انجام سه بازی به پایان رسید. ابتدا تیم های واحد پاسداران نهم و دهم به مصاف یکدیگر رفتند. نهمی ها اگرچه در نهایت این بازی را در ست شماری با حساب ۲ بر۱ باختند اما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. تیم پایه دهم واحد پاسداران با این پیروزی به نیمه نهایی رسید و در این مرحله با تیم پایه نهم واحد آبشناسان دیدار کرد. در این بازی پاسدارانی ها با نتیجه دو بر یک برنده شدند و به فینال راه یافتند. در بازی فینال تیم واحد فرمانیه موفق شد در دوست پیاپی و با نتایج ۱۵ بر۱۳ تیم واحد پاسداران را شکست داده و قهرمان این رقابت ها شود.

پایه یازدهم؛ قهرمانی بدون باخت حتی یک ست

بازی های والیبال پایه یازدهم با حضور دو تیم واحد شریعتی و واحد پاسداران و به صورت رفت و برگشت برگزار شد. در بازی اول تیم واحد پاسداران با نتایج ۱۵ بر ۳ و ۱۵ بر۱۰ واحد شریعتی را شکست داد. در بازی برگشت هم پاسدارانی ها عملکرد بهتری داشتند و در دوست مشابه ۱۵ بر۱۱ پیروز شده و قهرمان پایه یازدهم شدند.

مراسم اهدای مدال، جام قهرمانی و جوایز تیم های قهرمان بعد از برگزاری مسابقات برگزار شد. تعدادی از خانواده های ورزشکاران با حضور در سالن و تشویق تیم ها جو رقابتی و هیجان انگیزی در مسابقات به وجود آوردند. المپیاد ورزشی طلیعه نور روز جمعه ۴ اسفند با برگزاری مسابقات رشته شطرنج و تنیس روی میز به اتمام می رسد.

اخبار پیشنهادی