در مراسمی با حضور مدیر مجتمع علامه طباطبایی و مدیران مدارس

قهرمانان رباتیک و نانو جایزه گرفتند

در مراسمی از دانش آموزان تیم های رباتیک و نانوی علامه طباطبایی که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مسابقات ملی و بین المللی مدال کسب کردند، تقدیر شد.

«مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی، در ابتدای این مراسم که عصر پنج شنبه، ۲۵ خرداد برگزار شد، موضوعات پژوهشی را از رویکردهای اصلی مجتمع در طول ۳۰ فعالیت مجتمع دانست و گفت: «دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی در سال های اخیر مدال های بسیاری از جشنواره های جهانی کسب کرده اند. این موفقیت ها مرهون تلاش دانش آموزان و همکاران بخش پژوهش مجتمع و نشان دهنده اهمیت این حوزه در رویکردهای آموزشی و علمی مجتمع علامه طباطبایی است.»

«محسن ایرجی» مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی هم در بخش دیگری از این مراسم درباره تقویت انگیزه و شوق یادگیری در دانش آموزان، برای اولیا صحبت کرد. به گفته ایرجی، شوق و هیجان یادگیری موضوعات پژوهشی در بین تیم های مجتمع، یکی از دلایل موفقیت مستمر دانش آموزان در جشنواره های جهانی و ملی بوده است.

پیش از اهدای جوایز و لوح های تقدیر به برگزیدگان پژوهشی، «محمد مالکی» مسئول پژوهش مجتمع علامه طباطبایی نیز با ارائه توضیحاتی درباره روند آماده سازی دانش اموزان برای شرکت در مسابقات مختلف، از همکاران بخش پژوهشی مجتمع، قدردانی کرد.

در این مراسم که خانواده های دانش آموزان نیز حضور داشتند، دانش آموزان واحدهای مختلف، مدال ها و جوایزشان را از مدیر مجتمع و مدیران مدارس دریافت کردند.

۲۶۰ مدال در ۹ سال

دانش آموزان مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی از زمستان سال ۱۳۹۳ تا پاییز سال ۱۴۰۲ مجموعا بیش از ۲۶۰ مدال و رتبه برتر پژوهشی کسب کرده اند. این موفقیت ها در مسابقات جهانی و بین المللی رشته های پژوهشی رباتیک، نانو، هوافضا، نجوم، انیمیشن سازی، برنامه نویسی و سازه ماکارونی به دست آمده است.

کسب مدال از سراسر جهان

علامه ای ها در این سال ها در مسابقات رباتیک جهانی اتحادیه اروپا، ژاپن، آلمان، روسیه، کره جنوبی و تایوان حضور داشته و مدال های متنوعی گرفته اند.

فرانسه، انگلیس، لهستان، کرواسی، مالزی، رومانی، هندوستان و روسیه هم از جمله کشورهایی است که علامه ای ها در رشته «نانو» در آن ها انواع مدال طلا، نقره، برنز و رتبه های برتر دیگر کسب کرده اند.

کشف سیارک و نامگذاری آن ها به نام دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی، حضور در مسابقات مختلف دانشگاه های برتر کشور در رباتیک و هوافضا و قهرمانی مداوم در جشنواره های دانش آموزی کشوری، استانی و منطقه ای از دیگر موفقیت های علامه ای ها در رشته های پژوهشی است.

افتخارات بین المللی پژوهشی دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی را در این لینک ببینید.

اخبار پیشنهادی