رونمایی از یک مقصد جدید اردویی در تابستان

تابستان فرمانیه ای ها با اردوی دوستی دانش آموزان پایه هفتم آغاز شد. هفتمی ها روز شنبه ۱۵ تیر به اردوگاه رفاه واقع در اوشان رفتند، به سه گروه تقسیم شدند و فوتبال، فوتبال دستی و دارت بازی کردند و به استخر رفتند. در این اردو به هشت نفر برتر در زمینه های ورزشی، فرهنگی و انضباطی جایزه اهدا شد. «هیراد قندچی»، «آرین زندی» و «سینا عسگری» برترین‌های ورزشی اردوی دوستی بودند. «هیراد حاج هادی» و «سید امین دائمی» از نظر اخلاقی برگزیده شده‌اند و «دانیال شاماسبلو»، «سوشیا دوغائی مقدم» و «علی رجبی» هم به علت کمک و همکاری با مسئولان به عنوان برگزیده‌های فرهنگی انتخاب شده‌اند.

پس از اردوی دوستی در روز شنبه و یک روز تعطیلی، دانش آموزان همه پایه ها از روز دوشنبه ۱۷ تیر به مدرسه آمدند تا پایگاه تابستانی به طور رسمی آغاز شود. در هفته اول پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه نهم به اردوی اسکیپ روم رفتند. اسکیپ روم (escape room) یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است. در این بازی چند نفر شرکت کننده وارد مکانی می شوند و باید با استفاده از سرنخ ها معماها و پازل ها را حل کنند و بازی را به پایان برسانند. هدف هر بازی متنوع است و فرمانیه ای ها در این اردو بازی هایی با موضوعات پادزهر، قطار سریع السیر شرق، موزه و فرار از زندان را تجربه کردند.

اردوی ورزشی با جوایز ویژه

دانش آموزان پایه هشتم روز دوشنبه به سالن ورزشی آبفا رفتند و در اولین اردوی ورزشی شرکت کردند. در هر اردوی ورزشی مسابقات فوتبال، والیبال، طناب کشی، دارت و پرتاب توپ به حلقه برگزار می شود و نفرات برتر به همراه سه نفر برگزیده اخلاقی انتخاب می شوند و کارت امتیاز می گیرند. اردوی ورزشی از ساعت ۸ آغاز شده و تا ساعت ۱۱:۳۰ به طول می انجامد.

در هفته جاری دانش آموزان فرمانیه به اردوهای پینت بال و تیراندازی به اهداف پرتابی در باشگاه تیراندازی مهام می روند. اردوی اسکیپ روم برای هفتمی ها و هشتمی ها نیز در آخرین هفته پایگاه تابستانی برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی