روز پدر مبارک

روز دوشنبه و به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی ( ع ) و روز پدر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی_واحد میرداماد اقدام به برگزاری جشنی با عنوان پدرانه در مدرسه و با مشارکت و حضور دانش آموزان نمود.

این برنامه ابتدا با قرائت قران کریم توسط دانش آموز برتر مدرسه در مسابقات قرآن و عترت منطقه ۳ آغاز و در ادامه با صحبت های مدیر و معاون مدرسه در راستای بیان فضایل حضرت علی ( ع ) و مقام والای پدران ادامه داشت.در ادامه دانش آموز عزیز طبق برنامه ریزی که از پیش انجام شده بود از پدر شهید دانش آموز مجتبی عظیمی شهید ۱۵ ساله تقدیر به عمل آورد و به مقام برتر پدران آسمانی شهدا ادای احترام نمود.

از دیگر برنامه این جشن باشکوه انجام مسابقات جذاب فردی و جمعیو مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت بود. در آخر هم از جمع حاضر با شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آمد. 

 همچنین به مناسبت روز پدر مسئولان مدرسه مسابقه تلگرامی # پدر_دوستت_دارم را طراحی کردند. به این منظور کانال تلگرامی ایجاد شد و دانش آموزان عکسهای خود را به این کانال ارسال می کنند. در پایان تمامی عکس‌های ارسالی در قالب نمایشگاه عکسی در مدرسه به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین جوایز نفیسی به قید قرعه به این عزیزان اهدا می گردد.

اخبار پیشنهادی