دیدار دختران علامه ای با یکی از افسران نیروی انتظامی

دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت هفته نیروی انتظامی چهارشنبه ۱۸ مهرماه میزبان یکی از کارکنان خانم پلیس بودند. دختران علامه ای در این دیدار با نحوه ورود و کار در نیروی انتظامی، ایمنی از خود در جامعه و خطرات فضای مجازی آشنا شدند.

سرگرد «سوسن نوری» معاون اجتماعی کلانتری منطقه پاسداران در این دیدار ابتدا درباره شغل خود و کار در نیروی انتظامی برای دانش آموزان توضیحاتی ارائه کرد. خودآگاهی دختران درباره خطرات موجود در جامعه بخش دیگری از حرف های سرگرد نوری برای دانش آموزان علامه ای بود.

این افسر نیروی انتظامی در ادامه خاطراتی از حوادث واقعی که برای دختران اتفاق افتاده برای دانش آموزان صحبت کرد. نوری تاکید ویژه ای بر فضای مجاری و خطرات آن داشت و از دانش آموزان خواست در همه بخش ها هوشیار باشند تا گرفتار خطر و مشکل نشوند.

در انتهای این جلسه، هدیه ای به رسم یادبود از طرف دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به این افسر نیروی انتظامی اهدا شد.

طبق برنامه ریزی های انجا گرفته توسط مدیریت واحد پاسداران، جلسات خودآگاهی دانش آموزان با حضور کارکنان خانم نیروی انتظامی در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی