دو طلا و یک برنز برای علامه ای ها از مسابقات جونیور کاپ

رقابتهای رباتیک جونیور کاپ روز جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ با کسب دو مقام اول و یک مقام سوم و کسب عنوان بهترین کار گروهی توسط تیم رباتیک دختران و پسران مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی به پایان رسید.

در این مسابقات تیم هایی از دبیرستان های دوره اول پسرانه علامه طباطبایی واحدهای فرمانیه و میرداماد و دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران شرکت کردند.

تیم های رباتیک واحد میرداماد در لیگ فوتبالیست سبک وزن و فوتبالیست وزن آزاد مقام اول را به دست آوردند. «علی شکوهی بهار»، «نوید مظاهری» و «محمدرضا نجفی» اعضای تیم فوتبالیست سبک وزن واحد میرداماد بودند. در تیم فوتبالیست سبک وزن این واحد هم « پارسا سلامی»، «آروین غفوریان» و «آرمین سوزنی» حضور داشتند.

 تیم های فوتبالیست واحد میرداماد از قوی ترین تیمهای کشور هستند که در مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه کیش و فیراکاپ هم در بین تیمهای برتر قرار گرفتند.

دو تیم واحد فرمانیه نیز در لیگ کو اسپیس (Co Space) مقام سوم و چهارم را به دست آوردند. «ارشک عطار» و «بنیامین کوهی» رتبه سوم و تیم متشکل از «امیر حسین یوسفی»، «امیرفرهام فرح بخش» و «پارسا موسوی» رتبه چهارم را به دست آوردند.

همچنین دختران علامه ای در لیگ مسیریاب جونیور کاپ ۲۰۱۹ عنوان برتر در زمینه کار گروهی Team Work را کسب کردند. «نازنین ربیعی»، «محیا رستگارنیا»، «ژینا حسینی»، «یلدا زندی»، «آلاء امینی»، «تارا صمدی»، «پارمیس عسگری» و «آتوسا طاهرنژاد» اعضای این تیم بودند.

اخبار پیشنهادی