در ششمین جلسه انجمن اولیاء و مربیان واحد پاسداران چه گذشت؟

ششمین جلسه انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران در سال ۹۷-۹۶، دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شد. این جلسه با حضور اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه، «دارا امانی» مدیر واحد پاسداران، «تورج قاسمی» معاون انضباطی و «ابراهیم زارع» معاون فرهنگی مدرسه تشکیل شد و در آن مباحث مختلفی مورد بحث قرار گرفت.

در این جلسه «دارا امانی» مدیر واحد پاسداران گزارشی از برنامه های اجرا شده و پیش روی مدرسه تا پایان سال تحصیلی برای اعضای انجمن اولیاء و مربیان ارائه کرد. برگزاری آزمون جامع و روند آماده سازی دانش آموزان، زمان بندی آغاز امتحانات نوبت دوم، اردوی مطالعاتی پایه هشتم و نهم و جزییات برگزاری اردوی باغ کتاب و جشن میلاد امام زمان (عج) بخش هایی از گزارش مدیر واحد پاسداران بود.

امانی همچنین نحوه ثبت نام داخلی از دانش آموزان فعلی واحد پاسداران و برنامه ریزی ها برای مصاحبه با ورودی های جدید را برای اعضای انجمن اولیاء و مربیان تشریح کرد.

«شهنام بابلي»، «اميرمحمد ايراني»، «مرجان مظفرخواه»، «آرزو اسلامي» و «نسيم خانلو» اعضای انجمن اولیا و مربیان این واحد در سال تحصیلی جاری هستند.

اخبار پیشنهادی