دختران پاسدارانی نظر خود را درباره بخش های مختلف مدرسه‌شان اعلام کردند

اولین نظر سنجی فصلی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران انجام شد. در این نظر سنجی همه دانش آموزان مدرسه شرکت کرده و نظراتشان را درباره بخش های مختلف مدرسه اعلام کردند.

«سمیه خدایی» مسئول آموزشی واحد پاسداران درباره جزییات این نظر سنجی ها به خبرنگار سایت علامه طباطبایی گفت: «نظرسنجی های فصلی مدرسه هر ۴۵ روز یکبار انجام می شود. در این نظرسنجی ها دانش آموزان نظر خود را درباره همه فرآیندهای مدرسه اعلام می کنند.»

مسئول آموزش واحد پاسداران می گوید هدف از این کار ارزشیابی برنامه ها و رویکردهای مدرسه در ۴۵ روز گذشته است: «برای افزایش کیفیت در همه زمینه ها، باید ارزشیابی هایی از عملکردمان انجام دهیم. نظرسنجی از دانش آموزان یکی از ابزارهای ارزشیابی است که در کنار نظرات اولیاء و همکاران می تواند کیفیت کار را مشخص کند. یعنی باید بدانیم نظر دانش آموزان در بخش های آموزشی، فرهنگی، انضباطی و پژوهشی چیست تا با توجه با آن برنامه های خود را ادامه داده و یا ویرایش کنیم.»

نتایج نظرسنجی چطور بررسی می شود؟ خدایی در پاسخ به این سوال می گوید: «نتایج اولیه توسط مدیریت و کادر اجرایی مدرسه مطالعه می شود تا اگر نیاز به اقدامی سریع بود، انجام دهیم. در مرحله بعد، همه نظرات دانش آموزان ثبت شده و در گزارش کلی، توسط مشاوران و کادر اجرایی مدرسه مورد استفاده قرار می گیرد.»

اخبار پیشنهادی